mESA Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har formatert pcen for 2 dager siden og har siden den gang installert minimalt. Men alikavel driver MSN å logge seg ut. Det gjorde det før jeg formaterte og lurer på hva som er galt. Jeg har sikkert feilpostet, men fant ingen bedre plass å poste. Det er nyeste versjon av Windows live Messenger Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tror det rett og slett er Live Messenger som er problemet. Prøvd andre versjoner? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg har formatert pcen for 2 dager siden og har siden den gang installert minimalt. Men alikavel driver MSN å logge seg ut. Det gjorde det før jeg formaterte og lurer på hva som er galt. Jeg har sikkert feilpostet, men fant ingen bedre plass å poste. Det er nyeste versjon av Windows live Messenger Vet dette er en gammel tråd, men jeg slet med det samme på jobb pcen. jeg disablet autotune (bruker Windows 7, tror det fins på Vista også) netsh interface tcp set global autotuning=disabled og slettet grupper i MSN. Prøv Penguin MSN... Workaround. Endret 23. mars 2011 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå