Gå til innhold

hvilken klokke er best


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nr 4 var alt for bling bling :sick:

Er dette noe du seriøst vurderer å bruke opp til 36 000 på? Eller er det bare for å starte diskusjon? :)

 

For hvis du er seriøs ville jeg skjekka at du hadde pengene først og så ville jeg vurdert om det var noe man ville brukt så mye på.

 

Jeg for min del vil heller gi 36 000 til veldedighet enn å bruke det på klokke, men hvis sant skal sies så ville jeg nok kjøpt pc-deler :blush:

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Nr 4 til kr 17.995,- var tøff

 

Men du finner tøffere klokker til billigere penger enn de der.

Jeg har helt klokkemani, og ser etter mye klokker. Omega, og Tag Heuer har fine klokker som er rimeligere enn de der. Tag Heuer begynner på 5000 kr i norge.

Omega begynner på 7-8000.

Skal du over det så har Breitling utrolig tøffe klokker, men de starter gjerne på 15000 og oppover.

 

Tag Heuer Carrera

Tag Heuer Link (Tiger Woods)

Tag Heuer Formula 1 Denne har jeg i litt andre farger, koster 7700 i Norge, men fikk den til under 4000 i USA.

 

Ellers hvis du vil ha tøffe klokker som ser dyre ut, så dra til Asia og kjøp fake. I Thailand får du kopi av alle mulige klokker til rundt 100 lappen. Da kan du kjøpe ganske mange klokker for 5000 kr. Og blir du lei av de så kan du kaste de. Innmaten er gjerne seiko o.l, så den holder gjerne noen år, til du er eldre og har bestemt deg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...