Programvare Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil altså ha titler på filmer hvor handlingen foregår for det meste på et sted... F.eks. -Die Hard(en skyskraper) -Die Hard 2(en flyplass) -Desperate measures(et sykehus) -The Rock(på Alcatraz-øya) Filmene kan helst være omtrent alt untatt skrekkfilmer eller grøssere(liker det ikke) Tusen takk til alle som poster her! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Clerks. Der foregår handlingen kun inne på Quick Stop. Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Phone Boot foregår bare på en telefonautomat. Selve filmen er ikke noe særlig derimot. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Saw filmene kanskje. Selve hovedgreia er hvertfall på et sted. Inside Man. Edit: Mener det finnes en tråd om dette fra før.. Endret 5. april 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Har sett Inside Man, den er dritbra Når jeg tenker meg om er nok The Rock litt i grenseland, men den er jo kul så... Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 12 Angry Men. Rettsalsdrama hvor hele filmen finner sted i ett og samme rom. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) -Blue Spring -Das Experiment -The Name of the Rose -Assault on Precinct 13 (1976) -Battle Royale -Dellamorte Dellamore (Skrekk) -The Decent (Skrekk) -Enter the Dragon -The Evil Dead (Skrekk) -The Great Escape -Hellraiser (Skrekk) -Kôshônin -The Thing (Skrekk) -12 Angry Men -Amos & Andew -The Breakfast Club -Caddyshack -Night of the Living Dead (Skrekk) -Dawn of the Dead (Skrekk) -Day of the Dead (Skrekk) -Land of the Dead (Skrekk) -Dead Poets Society -Deep Rising (Skrekk) -Deported Women of the SS Special Section (Skrekk) -From Dusk til Dawn (Skrekk) -Prison on Fire -JSA: Joint Security Area -Dark Water (Skrekk) -In Hell -Mallrats -The Negotiator -Burial Ground (Skrekk) -The Ref -The Shining (Skrekk) -Sphere Endret 6. april 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hard Candy, Alien VS Predator(Kan sikkert av noen ses på som skummel, men er ikke det etter min mening) og Cast Away Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Reservoir dogs synes jeg kan kalles en ettstedsfilm. Men du har nok sett den. IMDb: http://imdb.com/title/tt0105236/ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Merkelig at ingen har nevnt Rear Window. Da får jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Andre Hitchcock-filmer: Dial M for Murder (den er faktisk utelukkende filmet inne i leiligheten) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bortsett fra de få sekundene i rettssalen Rope Endret 8. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Reservoir dogs synes jeg kan kalles en ettstedsfilm. Men du har nok sett den. IMDb: http://imdb.com/title/tt0105236/ 8330443[/snapback] Har ikke sett den, men den ser tøff ut. Hvor utspiller det seg, på et kjøkken? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Reservoir dogs synes jeg kan kalles en ettstedsfilm. Men du har nok sett den. IMDb: http://imdb.com/title/tt0105236/ 8330443[/snapback] Har ikke sett den, men den ser tøff ut. Hvor utspiller det seg, på et kjøkken? 8342196[/snapback] Inne i en lagerbygning etter et mislykket ran. Min favorittfilm, du bør se den. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Reservoir Dogs må du se, ja. Phone Booth er også temmelig bra. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 The Shawshank Redemption foregår 98% på samme sted. (Spoiler-warning, røper slutten på filmen) Med unntak helt på slutten når Andy Dufrene har rømt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå