Gå til innhold

WoW Whine Tråd

Anbefalte innlegg

Alle Loot Tables er mot meg... Botanica, caster loot. 4 run, ikke noe til min søteste nye main. BM, ikke noe... Blizzard har noe mot meg :p

8321238[/snapback]

Caster loot dropper aldri ALDRI SIER JEG! DET ER EN SAMMENSVERGELSE!

8322061[/snapback]

Join the club...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke tenkt til å si at noe var vanskeligere enn annet, og ja, jeg har også spilt begge. :) Men det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye sutring rundt cloak of shadows.

Men for å ta et eksempel så tok en -priest- med to dots og en mindblast 70% av livet mitt. (Mindblast crittet ikke). Warlock dots er/var enda verre. Rogue er vel en av klassene som hadde mest problemer med dots før, Cloak of shadows endret dette.

8319536[/snapback]

Hva med en fire mage da?

Hvis jeg dotte han kan jeg bare sitte der å bli nuka hvis jeg vil, for han dauer uansett.

Edit: Altså.. de må jo specce for å bli kvitt dot problemet, det måtte egentlig rogues også, men så ble det gjort trainable (hvis jeg husker riktig).

8319767[/snapback]

Decurse + mana shield + fire ward.

8319883[/snapback]

At de dispeller kan jeg bare håpe på :p (Affliction)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke tenkt til å si at noe var vanskeligere enn annet, og ja, jeg har også spilt begge. :) Men det er ikke til å stikke under en stol at det har vært mye sutring rundt cloak of shadows.

Men for å ta et eksempel så tok en -priest- med to dots og en mindblast 70% av livet mitt. (Mindblast crittet ikke). Warlock dots er/var enda verre. Rogue er vel en av klassene som hadde mest problemer med dots før, Cloak of shadows endret dette.

8319536[/snapback]

Hva med en fire mage da?

Hvis jeg dotte han kan jeg bare sitte der å bli nuka hvis jeg vil, for han dauer uansett.

Edit: Altså.. de må jo specce for å bli kvitt dot problemet, det måtte egentlig rogues også, men så ble det gjort trainable (hvis jeg husker riktig).

8319767[/snapback]

Decurse + mana shield + fire ward.

8319883[/snapback]

At de dispeller kan jeg bare håpe på :p (Affliction)

8337894[/snapback]

Selvsagt, men decurse fjerne Agony, ikke Unstable affliction. :)

Note: Elsker når paladin er kult og displler UA.

Lenke til kommentar
Faen at tailoring skal være så dyrt og powerlevle (aka kjøpe alle reagents på AH). Characteren min er offesielt blakk og guilden ler av meg... Værste av alt er at jeg mangler 8 skill til 300 8 skill ffs, etter 300 kan jeg farme cloth selv men jeg har 53s igjen. Faen heller hater det forbanna dritt spillet av og til

8320214[/snapback]

Jeg brukte 3 dager på å skaffe linen cloth, wool cloth og mageweave cloth, også kjøpte jeg runecloth på AH. Jeg er holy priest... Er snakk om litt innsatsvilje ;)

Lenke til kommentar
Faen at tailoring skal være så dyrt og powerlevle (aka kjøpe alle reagents på AH). Characteren min er offesielt blakk og guilden ler av meg... Værste av alt er at jeg mangler 8 skill til 300 8 skill ffs, etter 300 kan jeg farme cloth selv men jeg har 53s igjen. Faen heller hater det forbanna dritt spillet av og til

8320214[/snapback]

Jeg brukte 3 dager på å skaffe linen cloth, wool cloth og mageweave cloth, også kjøpte jeg runecloth på AH. Jeg er holy priest... Er snakk om litt innsatsvilje ;)

8348297[/snapback]

Ja jeg kunne sikkert farma clothen hvis jeg ville. Men det gjør jo ikke AH blligere hvilket var mitt poeng. ;)
Lenke til kommentar

Når jeg endelige nådde 300 i tailoring på locken, så var det bare å levle helt til "Bolt of Netherweave Cloth" ble grå hvertfall.

Resten gikk med på å lage bags, som ble equippa, sendt til alter og solgt på AH :)

Ikke så ille å levle fra 300 og litt oppover egentlig.

Synes det ble verre på 350 though.

Lenke til kommentar

Etter over to år med spilling og raiding ser jeg nå nødt til å slutte å spille.

Det finnes tross alt viktigere ting i livet enn WoW, og når disse slår inn må man prioritere, for min del gjelder dette at jeg som ansatt i forsvaret har fått beskjed om deployering til Afghanistan innen tre måneder.

Da jeg har familie vil wow-accounten bli gitt bort til en venn og aldri brukt av meg igjen slik at jeg får brukt den neste tiden på familie all den tid man ikke er på opptrening :o

Med det har jeg ikke tenkt å føye meg inn i rekken av alle som har slutta og derfor rakke ned på spillet.

Spillet er fantastisk. Men les da spillet, farming og grinding ser jeg ikke på som spill, men en kritikkverdig måte å legge opp til at folk skal bruke sykelig mye tid.

Den som har et liv og vil raide, blir mer eller mindre oppfordra til gullkjøp.

blizzard: see you in another life

Endret av cornell80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...