minimum payne Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 jeg er en stor fan av battlefield 1942 , og spiller det mye hver dag, men det er ett eller annet program som avbryter spillinga hver gang, og det tar tydeligvis all båndbredden i ca 10 sekunder. det som skjer er som følgende: først står det connection problems inni spillet, etter 5 sec blir jeg disconnected, når jeg trykker på noen av de andre serverene så kommer pingene deres ikke opp, det blir bare 9999 i ping i ca 5 sekunder, så er alt normalt plutselig. alle serverene virker igjen og jeg kan joine den samme serveren om igjen. når jeg spør de på serveren om de akkurat har opplevd problemer ,sier de at alt er normalt. ? hva er galt og hvordan fixer jeg det? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Akkurat det skjer hos meg også ! Hva kan det skyldes :???: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 akkurat nå tror jeg det er ett eller annet program som "tar over" Lenke til kommentar
janovesaevik Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sjekk ut øverst på denne siden for hjelp; http://www.online.no/guide/adslguide_feil.html Mvh Jan Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 det fungerte ikke for meg, men jeg har bluecom. Lenke til kommentar
[+Glasius+] Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Som regel fikses feil ved onlinespilling ved patching. Har dere de nyeste upgrade patches til spillet? Les FAQ på sidene til utviklere av spillet, eller readme filen. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 ja selvsagt har jeg det nyeste patchet. vel får vel bare bytte leverandør av bredband da. får spørre nextgentel eller noen av de dær. firstmile er vel ikke tilgjengelige på strømmen. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Har du prøvd å reinstallere spillet???? Sjekk IP - Protokollen!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå