VikinGz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 kjønsoperasjon? Det får han ikke lov til i Islam. 8348217[/snapback] derfor han gikk over ja for å beskytte seg selv :!: Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Først var han ikke rasist, men skulle ikke være svart Hva har rasisme med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Virker som et stunt fra Jackos side uten tvil? Han begynner vel kanskje å bli skikkelig rastløs? Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Virker som et stunt fra Jackos side uten tvil? Han begynner vel kanskje å bli skikkelig rastløs? 8363964[/snapback] Stunt? Han har sett lyspunktet i livet sitt!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 13 (ja, tretten) innlegg er sletta, om dykk ikkje er i stand til å diskutere dette utan å drifte off-topic heile tida vil tråden bli stengt. Eg siterer TWFA: Det betyr at dere kan diskutere om andre kommer til å følge hans eksempel, og dermed er det relelvant om MJ er noe eksempel til etterfølgelse. Men hva dere mener om islam som sådan er det ikke. Vi har nok av andre tråder hvor dere kan si hva dere mener om islam og andre religioner. Og Michael Jackson som artist/person er ikke tema her. Da kan dere heller starte en tråd i musikkforumet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå som en verdens største popstjerne har tenkt å bli muslim, kommer mange andre til følge han? 8315578[/snapback] Religion er en mye større ting enn f.eks. å kle seg likt eller lære seg dansetrinnene. Tviler på at flere enn noen sprø fans ville fulgt etter. Tross alt var det ikke så mange som hang barna sine utfor balkongen etter Jacko gjorde det... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Religion er en mye større ting enn f.eks. å kle seg likt eller lære seg dansetrinnene. 8459580[/snapback] Virkelig? Jeg trodde religion baserte seg på å kle seg ut og å lære små barn opp til å danse etter prestene og Jesus' pipe? Hva gjør vel prester annet enn å kle seg ut i kjoler? Si hva du vil -- men for ikke-religiøse så virker det at prester kler seg ut som arabere litt snodig. Forskere har hvite frakker for å beskytte seg mot kjemikalier, for å ikke ødelegge tester og for å være sikker på at klærne er noenlunde sterile. Soldater har uniformer for å ligne på naturen. Prester kler seg ut fordi..? Endret 25. april 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Religion er en mye større ting enn f.eks. å kle seg likt eller lære seg dansetrinnene. 8459580[/snapback] Virkelig? Jeg trodde religion baserte seg på å kle seg ut og å lære små barn opp til å danse etter prestene og Jesus' pipe? Hva gjør vel prester annet enn å kle seg ut i kjoler? Si hva du vil -- men for ikke-religiøse så virker det at prester kler seg ut som arabere litt snodig. Forskere har hvite frakker for å beskytte seg mot kjemikalier, for å ikke ødelegge tester og for å være sikker på at klærne er noenlunde sterile. Soldater har uniformer for å ligne på naturen. Prester kler seg ut fordi..? 8470267[/snapback] Hva har egentlig presters klesdrakt med noenting å gjøre? Hold deg i det minste on topic i denne ene tråden... Hvis du tror religion bare består i å kle seg ut trenger du en kjapp reality check. Religion handler om hvordan du lever livet ditt, og hva du lever det etter. Det å totalt endre levesett basert på hva en popstjerne gjør både tror og håper jeg ingen vil finne på å gjøre. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Religion er en mye større ting enn f.eks. å kle seg likt eller lære seg dansetrinnene. 8459580[/snapback] Virkelig? Jeg trodde religion baserte seg på å kle seg ut og å lære små barn opp til å danse etter prestene og Jesus' pipe? Hva gjør vel prester annet enn å kle seg ut i kjoler? Si hva du vil -- men for ikke-religiøse så virker det at prester kler seg ut som arabere litt snodig. Forskere har hvite frakker for å beskytte seg mot kjemikalier, for å ikke ødelegge tester og for å være sikker på at klærne er noenlunde sterile. Soldater har uniformer for å ligne på naturen. Prester kler seg ut fordi..? 8470267[/snapback] Hva har egentlig presters klesdrakt med noenting å gjøre? Hold deg i det minste on topic i denne ene tråden... Hvis du tror religion bare består i å kle seg ut trenger du en kjapp reality check. Religion handler om hvordan du lever livet ditt, og hva du lever det etter. Det å totalt endre levesett basert på hva en popstjerne gjør både tror og håper jeg ingen vil finne på å gjøre. 8471538[/snapback] Virkelig..? Regler..? Som det at man aldri skal ha sex med noen andre enn den ene man er gift med? Som det at man aldri skal jobbe på søndager? Som det at kristne aldri skal la jenter tale i kirken (da skal de steines), og det at alle homofile skal dø? (Sansynligvis ved steining -- men det er ikke spesifisert nærmere. Når Jesus en gang klager over at jødene ikke steiner barna sine for å tale mot dem så kan vi anta at Jesus ikke var helt mot konseptet med steining.) Hvilke regler var det du mente at for eksempel kristendommen innebærer? Jeg tviler på at Michael vil be til mekka eller gjøre noe annet enn nettopp å tro at Allah eksisterer; uten å utøve det troen krever -- på lik linje med resten av vesten. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Religion er en mye større ting enn f.eks. å kle seg likt eller lære seg dansetrinnene. 8459580[/snapback] Virkelig? Jeg trodde religion baserte seg på å kle seg ut og å lære små barn opp til å danse etter prestene og Jesus' pipe? Hva gjør vel prester annet enn å kle seg ut i kjoler? Si hva du vil -- men for ikke-religiøse så virker det at prester kler seg ut som arabere litt snodig. Forskere har hvite frakker for å beskytte seg mot kjemikalier, for å ikke ødelegge tester og for å være sikker på at klærne er noenlunde sterile. Soldater har uniformer for å ligne på naturen. Prester kler seg ut fordi..? 8470267[/snapback] Hva har egentlig presters klesdrakt med noenting å gjøre? Hold deg i det minste on topic i denne ene tråden... Hvis du tror religion bare består i å kle seg ut trenger du en kjapp reality check. Religion handler om hvordan du lever livet ditt, og hva du lever det etter. Det å totalt endre levesett basert på hva en popstjerne gjør både tror og håper jeg ingen vil finne på å gjøre. 8471538[/snapback] Virkelig..? Regler..? Som det at man aldri skal ha sex med noen andre enn den ene man er gift med? Som det at man aldri skal jobbe på søndager? Som det at kristne aldri skal la jenter tale i kirken (da skal de steines), og det at alle homofile skal dø? (Sansynligvis ved steining -- men det er ikke spesifisert nærmere. Når Jesus en gang klager over at jødene ikke steiner barna sine for å tale mot dem så kan vi anta at Jesus ikke var helt mot konseptet med steining.) Hvilke regler var det du mente at for eksempel kristendommen innebærer? Hold deg til topic, takk. Jeg har aldri sagt noenting om regler (eller noe som i det hele tatt har med kristendommen å gjøre) i denne tråden, og da vil jeg helst at du prøver å holde deg til topic. Bashing av kristendommen kan gjøres i de andre trådene hvor dette faktisk er topic. Jeg tviler på at Michael vil be til mekka eller gjøre noe annet enn nettopp å tro at Allah eksisterer; uten å utøve det troen krever -- på lik linje med resten av vesten. 8476002[/snapback] Jeg har absolutt ingen innsikt i Michaels trosliv (noe jeg antar du heller ikke har), så jeg har absolutt ingen forutsetninger for å vite noe slikt. Mange kjendiser har gjort helomvendinger etter å ha konvertert (til og fra Islam), eller blitt kristne (progrockeren Neal Morse eller bokseren Muhammed Ali), så hva Jacksons motiver er, er rett og slett ikke kjent. Det kan (som du sier) være bare et PR-stunt (i likhet med andre typiske kjendisreligioner som Scientologi og Kaballah), eller det kan være Jacksons personlige avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå