Gå til innhold

Deres skryte lista av hw.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en ødelagt 200 gb harddisk :(

1,5 gb 400 mhz DDR1 RAM :)

Ødelagt hovedkort ( asus a8n-SLI )

7600 GS 256 MB kort..

Har en skjerm liggende :p 19 tommer flatskjerm.

+ at jeg har en 550 W strømforsyning som jeg ikke får brukt

Endret av Stian_Pa
Lenke til kommentar
Jeg betalte 12000kr for 2x XFX 7950G2 XXX når kortserien kom ut.

Er min epenis kjempelang nå?

8315410[/snapback]

Vaskemaskinen min koster 15000,- og jeg har en matchende tørketrommel - selvfølgelig er det Miele. Den har eget program for "cowboytøy" og skjorter. Den vasker antagelig ikke så veldig mye renere, men den gjør jobben på halv tid, jeg kan da vaske 2-3 vasker på samme tid en maskin til 6000-7000 bruker - nå snakker vi. Og i den lille kåken min på 40kvm hører jeg ingenting når sentrifugen går på 1800rpm - kvalitet altså.

En stund senere fant jeg ut at jeg måtte ha en bil, da var jeg vel litt "blakk" for tiden, men jeg bare måtte ha en, jeg endte med en bil til rundt 25000 - det slo meg senere at vask/tørk utstyret mitt kostet mer. Da måtte jeg selvfølgelig humre litt for meg selv.

Lenke til kommentar

Har et stykk komplett PC med en god gammel Athlon 2400+, 1.5GB Minne, 1x80GB disk + 4x120GB disk.

I tillegg har jeg liggende en zippy 600W PSU, just in case en av de andre maskinene mine skulle få litt trøbbel med PSUen.

Har jo oxo en del gigabit switcher og trådløse basestasjoner og slikt liggende da... Dette minner meg egentlig på at jeg trenger å rydde på datarommet :cry:

Grunnen til at jeg ikke lenger bruker maskinen over er at det ble så rent for varmt inne på datarommet, målte strømforbruket på PC'ene mine innpå der og fant ut at med alt idle, så trakk de ca 700W, og det var uten skjem. Med alt på 100% load trakk de ca 1000W. Dermed måtte den sløveste PCen pensjoneres gitt :blush:

Endret av _BOFH_
Lenke til kommentar

Jeg nevner også at jeg har en AMILO M1420 topp spesifisert liggende som jeg ikke bruker fordi den er for tung, den har ligget i 2 år å samlet støv, jeg bruker for det meste jobb pc'en min til alt.

2gb minne

9700pro

15,4"

bluetooth osv osv

ikke noe denne ikke har.

Lenke til kommentar

Jo!

Enda mer, jeg har et fullspekket Onky HIFI rack stående i bergen, jeg har flyttet il oslo og hadde ikke rom til å ta det med på flyttelasset.

HIFI frelst som jeg er så har jeg selvfølgelig bestilt nytt anlegg, det har bare ikke kommet. Men det er nyeste Abrahamsen V serien og et sett med B&W stativhøytalere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...