Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett men ikke Update eller Live messenger?

Anbefalte innlegg

Ok, for ei stund sia installerte jeg Vista Ultimate. Jeg er ganske fornøyd egentlig.

Ting ser bra ut og alt fungerte perfekt... Til i går. Jeg måtte åpne laptop'en min (en Dell XPS m1710) for å fjerne støvkaniner.

Når jeg slo på laptop'en igjen fikk jeg beskjed om at Vista ikke støttet "Intel PROSet/Wireless", og at ingen løsninger ble funnet på problemet. Jeg tenkte ike mer over dette, da jeg ikke har brukt programmet. Så får jeg beskjed om at Vista ikke får til ned å laste ned oppdateringer. Jeg prøver internett; google.com popper frem med en gang. Jeg surfer litt, det er ingenting i veien med internett-tilkoblingen, men når jeg skal logge på MSN går ikke dette.

Altså, Internett fungerer, men windows klarer ikke koble opp mot sin egen server eller noe. Det kan ikke ha noe med kompabilitet å gjøre, ettersom det har fungert tidligere. Jeg har siden da prøvd å innstallere nye drivere, uten at dette hjelper.

Jeg har et Intel 3945abg internt Wlan-kort.

Jeg er også klar over at det er noe tull mellom vista og dette kortet (google.com)

så ingen trenger å fortelle meg dette. Det jeg leter etter er noen som kanskje vet hva i alle dager det er som skjer, og hva jeg kan gjøre for å fikse det.

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...