Gå til innhold

Problemer med betaling med kort på pcutstyr.no

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe en vare på pcutstyr.no og alt går bra helt til jeg kommer til trinn 4. For å hindre oppkrav trykker jeg at jeg skal betale med kredittkort. Videre skriver jeg inn kredittkortopplysningene mine og trykker "Bekreft Betaling". Nettleseren jobber da et par sekunder før den slutter og akkurat det samme står på siden. Har prøvd et par ganger, men det samme skjer.

Noen som vet hva som er feil? Kommer liksom ikke videre fra betalingen. Det er vel ikke stengt fordi det er skjærtorsdag vel? Jeg har dekning på konto, bare for å si det.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får håpe at det ikke har skjedd for jeg har trykket et par ganger. Det står bare det samme beløpet som jeg har hatt på kontoen lenge. Så jeg tror ikke det er noe problem der.

Jeg krysser fingrene og venter på mail eller PM fra pcutstyr.no.

Lenke til kommentar

har du pop up blokker ? Kan jo være ett vindu som skal poppe opp, men om du har blokkert slike vinduer får du ikke den infoen.

F.eks at man må bruke sikkerhetskortet til nettbanken idag for å betale med visa på nettet... iallefall på plassene med verified by visa

Lenke til kommentar

Bruker Opera 9.1 og det pleier å komme frem en liten boks nede i høyre hjørne hvor det står at den har sperret et pop-up-vindu dersom den gjør det. Det skjer dog ikke når jeg trykker "Bekreft Betaling" (i alle fall ikke i går). Skal prøve igjen i dag og evt. med en annen nettleser dersom jeg ikke får det til.

Lenke til kommentar
samme skjedde nettopp med meg...

har alltid funket før. regner det er noe med at de nettopp har hatt vedlikehold. litt ironisk hehe

8319055[/snapback]

Ja, og veldig irriterende. Funker ikke fortsatt. :hrm:

Lenke til kommentar
Har prøvd med IE også nå. Funker ikke nei. Vurderer å bestille på mamoz i stedet. Hvordan er den butikken i forhold til pcutstyr.no?

8320167[/snapback]

har du sendt mail til de og gjort de oppmerksom på det?

jeg har det ikke så travelt med å få tak i det jeg skal ha så jeg har ikke gjort det.

Lenke til kommentar
Har prøvd med IE også nå. Funker ikke nei. Vurderer å bestille på mamoz i stedet. Hvordan er den butikken i forhold til pcutstyr.no?

8320167[/snapback]

har du sendt mail til de og gjort de oppmerksom på det?

jeg har det ikke så travelt med å få tak i det jeg skal ha så jeg har ikke gjort det.

8324137[/snapback]

Ja, jeg har sendt dem en mail for to dager siden. Ikke fått noe svar ennå.

Skjer vel lite i helgen som Cornel sier, men er irriterende likevel.

Endret av FM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...