kjarhen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei, Jeg har funnet denne codec packen til Vista, men har ikke installert den enda. Ønsker å høre med dere her på diskusjon.no først før jeg gjør noe. Er det noen av dere som har prøvd denne codecpacken eller har noen andre anbefalninger? Thanks! Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 aldri, ALDRI installer slike codec-pakkar! du får ofte så mykje drit at det blir berre problem av det. installer kun det du trenger. Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ffdshow, lazy mans' mkv og oggds tar det meste av filer. Når det gjelder mpeg-4, bruker jeg kodeken som fulgte med nero. Du finner alt du trenger på Free-codecs.com. Har testet dette på vista tidligere. Lenke til kommentar
kjarhen Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har installert Ffdshow med default options. Ser ut som om alt funker fint. Jeg har ikke sære behov så tror Ffdshow holder til min bruk. Thanks! Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har installert Ffdshow med default options. Ser ut som om alt funker fint. Jeg har ikke sære behov så tror Ffdshow holder til min bruk. Thanks! 8316636[/snapback] Bare hyggelig Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vista Codec Pack er vel også grei. Lenke til kommentar
enl Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Som semikolon nevnte tidligere i tråden, er slike pakker kjent for å skape mye problemer. Hvis noe går skeis, er feilsøkingen lettere hvis man bare installerer de modulene man trenger. Dessuten er ffdshow noe av det bedre man kan få av videokodeker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå