Kalle Klon Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Halla Jeg har en AMD Athlon tm på 1 Ghz. Den er vannavkjølt og ligger på ca 35 grader. Men jeg får bare klokka den opp 200 mhz da er den stabil og går bra, men hvis jeg går høyere opp starter ikke windows. Jeg synes det var litt lite. Burde jeg være fornøyd? Kan den gå høyere?? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hvilken "stepping" er den? Jeg hadde en av den beste steppingen "AXIA" og den gikk til 1400MHz med 1,9v og god luft-kjøling. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Er ikke helt sikker på hva "stepping" betyr.... :???: Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 "Stepping" forteller deg hvilken "versjon" av prosessoren det er. Lenke til kommentar
serok Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 ta av kjøleblokka og vips så står det noen tall og boksaver på prosesoren . der står steppinga. http://www.overclockers.com/ CPU Database finner ei liste der en plass på forskjelige steppinger og hvor mye andre har klart å overklokke div prosesorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå