cossiemk1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er sant som det blir sagt, OHC motoren egner seg bedre til turbo konvertering, MEN det går på en DOHC også, har selv hatt en som bremset 208,7hk og den holdt i 2år, før en kompis kjørte den inn i ett tre, og knuste det meste fra frontvinduet og fram Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 hehe okay Ja, håper jo at motoren min holder litt også da. Har jo mye å si på sjåføren... Nå er det jo ikke tegn til tikking på den, eller at den blir så varm. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Toppboltene dine MÅ du bytte, skal du ha noe sjangs. 12/9 bolter er tingen (arp) Og når du har toppen av, så overhaler du den, og gjør godt rent i alle kanaler... Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk, det var planen å overhalle toppen før jeg gjorde noe.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er redd turbokonvertering av DOHC er mye arbeid og penger for lite. Jeg vet ikke hvor mye jeg henta ut av min, men lada over 1,5bar på det meste. Den må vel ha gått minst 4 år med turbo nå. Sist jeg hørte var at toppen ble overhalt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Var en på fastford som ladet 1,85bar med en OHC-motor. Havnet vel over 350hk et sted. Endret 9. april 2007 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå