Bear^ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 A Nintendo rep may have spilled the beans.Allegedly, a Nintendo of Europe representative recently revealed that a demo channel for Wii is on the way. Information and details of the possible new channel were not given. Theoretically, Wii owners could download playable demos (or view trailers) through the new channel. The service would more than likely be free of charge and would give gamers a way to preview upcoming games. Additionally, demos for DS games could also be downloaded and played on the DS. Stay tuned to N-Philes for any updates. Om dette er tilfelle så er jo kjempefint. Ryktet om en USB lagringsenhet har jo og kommet så tiden vil vise kilde Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 A Nintendo rep may have spilled the beans.Allegedly, a Nintendo of Europe representative recently revealed that a demo channel for Wii is on the way. Information and details of the possible new channel were not given. Theoretically, Wii owners could download playable demos (or view trailers) through the new channel. The service would more than likely be free of charge and would give gamers a way to preview upcoming games. Additionally, demos for DS games could also be downloaded and played on the DS. Stay tuned to N-Philes for any updates. Om dette er tilfelle så er jo kjempefint. Ryktet om en USB lagringsenhet har jo og kommet så tiden vil vise kilde 8315055[/snapback] USB lagringen er ikke et rykte...det var en offisiell pressemelding. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil si at det er uungåelig at det kommer en demokanal. Annonseringen av ekstern lagring bare videre bekrefter at det kommer. Det eneste vi da må vente på er at vi får en oppdatering som lar deg kjøre filer fra eksterne enheter som SD og USB-disk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Etter å ha blitt skjemmet bort av alle demoene på 360 er dette noe eg tar i mot med åpne armer ihvertfall. Det var ein slik kanal Nintendo skulle prioritert fra starten av. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bedre sent enn aldri. Blir det en nedlastningkanal som det er i Wii-shop ? Eller skal de greie å "streame" video fra internett? Hadde kanskje vært bedre om de skilte det ut... trailer kanal og en demo kanal. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Usikker på hvordan det blir. Tenker det blir en eller annen slags kanal for USB enheten, der du kan streame f.eks filmer og musikk, men dette er bare spekulasjoner fra min side. Men om det blir slik vil det si at du må laste ned filmene fra den kanalen. Tiden vil vise hva det blir, i alle fall godt at det kommer. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Må man kjøpe sånn ekstern harddisk eller noe annet for å laste ned demoer da? Må vel det siden disse sannsynligvis tar litt plass... Hater å kjøpe dyrt ekstrautstyr... det er penger som kunne gått til nye spill Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Før E3 i fjor sa også Saturo Iwata himself at dette med Nintendo DS-demoer skal være mulig. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Usikker på hvordan det blir. Tenker det blir en eller annen slags kanal for USB enheten, der du kan streame f.eks filmer og musikk, men dette er bare spekulasjoner fra min side. Men om det blir slik vil det si at du må laste ned filmene fra den kanalen. Tiden vil vise hva det blir, i alle fall godt at det kommer. 8335800[/snapback] Er jo ikke snakk om lange filmer med HD kvalitet så jeg regner med at en SD kort skal holde. Er jo ikke uvanlig at folk har SD brikker mellom 1-4 GB for tiden. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hmmm. Demokanal høres jo bra ut, forsåvidt. Men, har ikke lyst på en ekstern HD. Vil kunne laste ner demo'n til et SD-kort eller noe.. Liker størrelsen på Wii, og vil ikke ha en ekstra 'boks' ved siden av. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Er jo ikke snakk om lange filmer med HD kvalitet så jeg regner med at en SD kort skal holde. Er jo ikke uvanlig at folk har SD brikker mellom 1-4 GB for tiden. 8336642[/snapback] SD kort skulle holde ja, men da må man og effektivt slette unna filer siden Wii kun støtter SD kort opp til 2 GB, i alle fall ettersom jeg har lest. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Absolutt gode nyheter! Ser frem til å kunne prøve spill for å unngå bomkjøp og penger i dass. I tillegg vil en eventuell mulighet for å kjøre spill fra eksterne lagringsenheter smake veldig godt. Bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå