careface Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei jeg trenger en bra gratis mirc eller irc klient, mirc og irc er det samme? er ganske ny med det så.. men noen venner sier jeg må komme å chatte på quakenet, eller hva det heter.. hjelp takk =) Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 IRC står for internet relay chat, og mIRC er en et program man kan bruke for å chatte på irc nettverk, som feks. quakenet som du vil fram til her. Last ned mirc på www.mirc.com, og installer. fyll ut div info der det trengs, og når du er ferdig skriver du i linja nederst, /server irc.quakenet.org og da skal du hvis alt har gått bra koble deg til Quakenet Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) mIRC 6.21 at your service NoNameScript 4.03 (Requires CG account for DL) Endret 5. april 2007 av Johsse Lenke til kommentar
careface Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 takker for kjapt svar.. men er det ingen andre mirc klienter? har sett noen venner har en mirc klient med masse stilig krafikk etc.. animation osv.. eller er det noe han har lagt til ? Lenke til kommentar
careface Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 takker Johsse, det jeg var ute etter =) Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 takker for kjapt svar.. men er det ingen andre mirc klienter? har sett noen venner har en mirc klient med masse stilig krafikk etc.. animation osv.. eller er det noe han har lagt til ? 8315009[/snapback] Mest sannsynlig NoNameScript du har sett med en del tileggs filer =) Dette lærer du etter hvert, men start med mIRC til og begynne med til du kan det grunnleggende og så innst nnscript =) Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) btw, SvennAndre, spilte du socom II? Synest r3nd3z virker kjent i fra det spillet online på Playstation 2 =P Endret 5. april 2007 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå