gamerman Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei Jeg trenger litt hjelp her, min kjærestes laptop får en melding hver gang hun slår den på. Slik ser meldingen ut: Merkelig melding ved oppstart Kan noen hjelpe meg? Takker på forhånd Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg lurer på om dette er noe som hører til realtec -driveren, uansett så er det ikke nødvendig at den ligger i oppstarten. Det du kan gjøre; Gå på Start - Kjør - Skriv msconfig og trykk enter. Trykk på Oppstart, her ligger det en liste med programmer som starter likt som Windows, se om du finner RTHDCPL, og fjern krysset på den. Dersom du ikke finner RTHDCPL i listen, så kan du bruke HijackThis. Lenke til kommentar
Norgesannonser Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har akkurat samme feilen. på 2 av mine bærbare PC'er... (Acer) Hvis Windows skulle vært lett å ha med å gjøre burde de klare å unngå dette (ordentlig tullete feil). Må jeg virkelig inn i oppstart osv for å fikse dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743382&hl= Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg