Zumcern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har brukt expert tool(var med når jeg kjøpte det) til å overklokke, men hvordan overklokker man manuelt? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Last ned Coolbits og kjør den så får du opp overklokking i kontrollpanelet til nvidia. Du finner den her. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Skjønte ikke helt det der... Lastet det ned, trykket på fila i setup mappa og trykte ja. Hvor finner jeg har kontrollpanelet til nvidia opp, men finner ikke noe om overklokking. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Fikk det til nå Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du finner overklokking under 3D innstillinger. Lenke til kommentar
jan__ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 har samme skjermkort som magnuzz her, og har lastet ned prog du ga ut. fant der man kunne overklokke men hvor langt er det trygt å sette den opp.? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det må du nesten finne ut av selv. Vis ikke tempen går for høyt og du ikke får artifacts (grafikkfeil, gule striper flekker osv) så kan du klokke opp. 10% er som regel et greit mål Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Eller så er dette: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=163 et bra program Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Last ned Coolbits og kjør den så får du opp overklokking i kontrollpanelet til nvidia. Du finner den her. 8314508[/snapback] Har lastet ned, og kjørt den. Men finner den ikke på Nvidia control panel, under 3D-innstillinger.. Noen som har peiling på hva og hvor? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Last ned Coolbits og kjør den så får du opp overklokking i kontrollpanelet til nvidia. Du finner den her. 8314508[/snapback] Har lastet ned, og kjørt den. Men finner den ikke på Nvidia control panel, under 3D-innstillinger.. Noen som har peiling på hva og hvor? 8571813[/snapback] Rivatuner er et separat program som du kjører. Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Last ned Coolbits og kjør den så får du opp overklokking i kontrollpanelet til nvidia. Du finner den her. 8314508[/snapback] Har lastet ned, og kjørt den. Men finner den ikke på Nvidia control panel, under 3D-innstillinger.. Noen som har peiling på hva og hvor? 8571813[/snapback] Rivatuner er et separat program som du kjører. 8572510[/snapback] Skal ikke skryte på meg, og si at jeg skjønte mest av det programmet... Noen som har noen kjappe start tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå