Ticon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg prøver meg med ett nytt bilde her. Blir mitt andre bilde, så ikke vær for streng Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Synes det er et greit bilde. Men har ikke noe spesielt og komme med igrunn.. får ikke henta så mye ut av det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Artig bilde igrunn, får en følelse av at isen er av plastikk. Likte det egentlig Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For å være ærlig vart det bilde litt feil for meg.. Det er som "Litejk" sier.. Det ser ut som plast.. Men, for ikke å være så alt for negativ.. Fin bakgrunn, fint motiv og skarpe kanter! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Her så jeg ikke stort.. jeg ser noe plastikklignende saker og en utrolig skjev bakgrunn som ikke gjorde seg i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Ja det ser nok litt plastikkaktig ut. Bildet er tatt gjennom ett "gammeldags" dobbeltvindu der rimet har satt seg på innsiden av ytterglasset. Med andre ord er brytningen av førsteglasset kanskje en grunn til at det ser litt plastikkaktig ut. Når det gjelder at bakgrunnen ser skjev ut, hadde jeg valget mellom dette eller at fjellene på andre siden av fjorden så skjev ut. Tror ikke jeg kunne fått bakgrunnen mer uklar heller. Takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De hadde kansje hjulpet med litt photoshop-leking og et annet utsnitt. Ble ikke bra dette heller, men hva rekker man vel med 2 minutter i photoshop Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 De hadde kansje hjulpet med litt photoshop-leking og et annet utsnitt. Ble ikke bra dette heller, men hva rekker man vel med 2 minutter i photoshop 8337437[/snapback] Det bildet der blei ikkje bedre enn originalen! Syns faktisk originalen var bedre da! Lenke til kommentar
Ticon Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Første gang jeg ser mitt eget bilde photoshoppet. Hmm. Vet ikke hva jeg skal si. Synes rimet på vinduet kom mye bedre fram etter litt fikling, men bakgrunnen ble veldig kornete. Tror det er på tide jeg skaffer meg photoshop selv Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Syns at beskjæringen var bedre og fargen var egentlig "godt ment" for bildet, men dessverre kom korn/støy frem. Jeg har nå også prøvd å fargekorrigere bildet, men det dukket opp for mye støy. Litt uheldig det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå