Live4Trance Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg har NOD32 original programvare, og hver gang jeg starter maskinen får jeg opp denne meldingen: Det jeg ikke skjønner, er at når jeg klikker på "Delete", får jeg opp et vindu der det står at filen vil bli slettet neste gang jeg restarter maskinen. Så kommer det opp samme vinduet igjen, og igjen og igjen hele tiden, og om jeg restarter, kommer det samme opp igjen om og om igjen! Jeg har prøvd å søke på fila på nettet, uten hjelp i grunn! Noen som har peil på hva dette er og hvordan jeg kan fjerne det? Takk! Endret 5. april 2007 av iPaneZ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 http://forums.thatcomputerguy.us/index.php...aded&show=&st=& Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hmm, jeg må ha oversett noe på den siden Takk anyways! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vundo Fix: Please download VundoFix.exe to your desktop Double-click VundoFix.exe to run it. Click the Scan for Vundo button. Once it's done scanning, click the Remove Vundo button. You will receive a prompt asking if you want to remove the files, click YES Once you click yes, your desktop will go blank as it starts removing Vundo. When completed, it will prompt that it will reboot your computer, click OK. Please post the contents of C:\vundofix.txt in your next reply. Note: It is possible that VundoFix encountered a file it could not remove. In this case, VundoFix will run on reboot, simply follow the above instructions starting from "Click the Scan for Vundo button" when VundoFix appears upon rebooting. Lenke til kommentar
Live4Trance Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Good good, får prøve dette og se hva som skjer Takk for rask hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå