Casiraghi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ikonene mine på start/hurtigstart/-menyen er så utrolig kornete, hva kommer dette av? anyone? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hva står fargekvaliteten på? (Egenskaper for skjerm, innstillinger, fargekvalitet...) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du forandret størelse på dem? Ser slik ut, jeg aner ikke hvordan man gjør det på Vista da... Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Juster PPT til 96 eller noe slikt da? Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Har ikke endret str på ikonene, de har vært sånn hele tiden. Formaterte nylig - så trodde det hadde noe med LCD-innstillingene å gjøre, så innstallerte Clear Type Tuning,uten at det hjalp noe nevneverdig. Hvor justerer jeg "PPT" ? Fargekvaliteten står på 32-bit. Har ikke VISTA, det er kun en theme til XP. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvor justerer jeg "PPT" ?Eigenskapar for skjermen, under fanen Innstillinger, trykk på Avansert. PPT-innstilling finn du i nedtrekksmeny under fanen Generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå