Gå til innhold

Acer Aspire 5100, Premium Ready


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik står det:

 

Notice to End User

 

• The End User eligibility period for the Upgrade Programs was October 26, 2006 – March 15, 2007

• The End User redemption period for all Upgrade Programs ended on March 31, 2007.

• This website remains available ONLY for qualifying End Users who previously submitted redemption requests before the March 31, 2007 program end date.

• Only End users who previously submitted redemption requests before March 31, 2007 may enter this website to provide additional information to complete one or more previous upgrade requests.

• All other requirements of the applicable Upgrade Program apply.

 

--

 

så da anntar jeg det betyr at man må ha kjøpt maskin før 15 mars og registrert seg på den sia før 31 mars..

Lenke til kommentar
Lol? du tuller nå? jeg fikk beskjed om at vi skulle få gratis vista med den...

8316978[/snapback]

Har samme pc og fikk samme beskjed, dem sa at dem skulle sende meg Vista når det kom...

Men jeg tok kontakt med Elprice ( der jeg kjøpte pcen ) og dem sa at jeg måtte gå inn på acer sin side og bestille det der. Jeg ble veldig irritert når ikke Elprice hadde sagt i før om det.. Men jeg fikk bestilt på nettet før 15.Mars og jeg venter den i posten.

Har du snakket med der du kjøpte pcen om Vista ?

Lenke til kommentar

Ikkje innstaler vista! :mad:

Eg fekk det med pcen, det er dorleg, vent 1 år iallefall til det er kommet ut betre drivere,

Da eg hadde det, hakka det på kabal :dontgetit:

Eg anbefaler ikkje vista til denne type pc, da hadde eg satsa på ein ny pc !

Eg har samme pc..........

Men vista får du der du kjøpte pc'en...

 

:thumbup:

Endret av MrBirken
Lenke til kommentar

Har vista på mine begge laptoper.

Jeg kjører Vista og det går som bare F... Blir så irritert å høre at folk prater dritt om Vista, så har dem ikke peil.

Var littegrann skeptisk men fikk høre av folk som hadde litt greie på det at det var bare tull med mye dritt rykter rundt Vista.

Jeg har ikke fått tregere pc og ikke dårligere pcen etter jeg innstallerte Vista.

 

BTW : Jeg har samme laptop som trådstarter og den kjører Vista som bare faen, så gi f. å klag på vista når du ikke har den samme laptopen engang.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...