Ed Hunter Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei Skal snart kjøpe ny pc og har satt opp ein handlevogn, som eg er ganske fornøyd med. Skjerm har eg frå før. Blir det priskutt på E6600 i slutten av april? I det tilfelle venter eg nok med kjøp. Nokre innspel ellers på komponentene? Skal brukes til forskjellig, ein del spel osv. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ja, det følger med strømforsyning i antec kabinettet som er kvalitets psuer. ser ingen grunn til å kjøpe en zalman strømforsyning utenom, er det dems første psu i produksjon? antec har vel 10-20 år i ryggen. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er vel ikke sikkert at det blir priskutt på E6600, men det burde da bli mulighet til å skaffe seg en brukt en til ok pris når folk begynner å gå over til quad core. Antec PSUr er vel greie, men ikke noe mer enn det. Har da bare prøvd 1 selv. Synes oppsettet ser greit ut, men ikke nødvendig å kjøpe PSU om det følger med. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Den Zalman PSUen skal vere ganske god. NSK6000 er uten PSU, med PSU er det NSK6500 som gjelder, koster ca. 800 kr. Edit: Amentio roter litt i produktsbeskrivelsene virker det som.. Endret 5. april 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå