Footy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Auctioneer Lympkin; Gnome auctioneeren i IF... lurer på hva hun har på seg.. Noen som vet? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ville ikke skada å legge ved ett bilde.. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Auctioneer Lympkin; Gnome auctioneeren i IF... lurer på hva hun har på seg.. Noen som vet? 8314135[/snapback] Klær kanskje? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 ET HÅNDKLE! Tulling ser du ikke det? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Deadbeat redder tråden: http://www.wowwiki.com/Auctioneer_Lympkin hadde egentlig gjort seg å lage en samletråd for alle disse NPC cosplay-trådene som har dukket opp i det siste? jeg synes i allefall de er litt artig, har fikset fullt Orgrimmar Guard sett til orc warrioren min.. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 vel der har vi bilde. da er spørsmålet.. Hvilke klær har hun på seg... Vi kan vel begynne med: - White Shirt Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 sikker på at det ikke er white swashbuckler shirt? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) da bruker vi elimineringsmetoden, det er ikke: - Formal White Shirt - White Swashbuckler's Shirt - White Linen Shirt - Common White Shirt - Tuxedo Shirt - White Tuxedo Shirt Noen som veit hvor man får ta i en "White Tuxedo Shirt"? jeg vet den andre og er hvit, men dette er faktisk en annen. eneste jeg ikke får sjekka hvordan ser ut Endret 6. april 2007 av Footy Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Såvidt jeg kunne finne ut så er det Shirt: White Swashbuckler's Shirt Chest: Imperial Red Tunic Belt: Brimstone Belt Legs: Bloodfire Leggings Boots: Archmage Slippers Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 det er ikke White Swashbuckler's Shirt, har sammen ligna... White Swashbuckler's Shirt har gullkanter på ermene Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 vel.. med Imperial Red Tunic over så ser du ikke skjorta. eneste problemet med Imperial Red Tunic er at ermene blir mørkere enn de ser ut som på bildet over Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 har du satt sammen klærne på bildet eller er det et bilde av henne? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 har du satt sammen klærne på bildet eller er det et bilde av henne? 8316228[/snapback] Tror nok han har brukt WoW Modelviewer, som forøvrig kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Tror nok han har brukt WoW Modelviewer, som forøvrig kan lastes ned her. 8316427[/snapback] stemmer ganske bra det Endret 5. april 2007 av Rainbow Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 vel jeg er for det meste enig... Fant en bukse som var av lavere lvl og helt lik... MEN, det er ikke Imperial Red Tunic... som du sa blir armene mørke, og om du går bak dama inne på AH vil du se at chesten har knapper på bakdelen... Så jeg har vært igjenom alt som er (brukte model viewer) og det finnes ingen der som matcher... Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 litt treigt her men det er ikke tuxedo shirt'en heller, den har slips med i modellen! men det ser ut som det er løst så bra som det kan løses av rainbow over. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tør jeg spørre hvorfor du egentlig vil vite hva hun har på seg? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sikkert til bank characteren hans. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Syntes det er så lite å gjøre for tiden, så da trenger jeg prosjekter. Jeg skal lage en dønn makan character og stelle meg ved siden av... Bare for morro Endret 6. april 2007 av Footy Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Høres jammen morsomt ut, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå