trashcan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jupps... fått meg en slik OTIII 300, og den ser finfin ut. Det eneste problemet er at jeg har et kontor på soverommet mitt, og ja, jeg vet at det ikke er optimalt etc.. Men den disken har et fint lite lys som er på hele tiden når disken har strøm. For å gjøre ting litt værre, så blinker det når disken er i sleepmode.... Er det ingen annen måte å få det lyset av på enn å slå av disken? bare litt irriterende å måtte vente på at alt slår seg av før man slår av disken. Jeg skjønner dette kan virke pirkete......... ...... .... men jeg haaaater blinkende lys i mørket, og jeg har lite lyst til å vente på at windows slår seg av... men hvis man må så må man. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 teip over med svart elektro teip. da er du kvit alt lys. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Inne i kabinettet går det en ledning som er tilkoblet et kretskort. Disse har som regel en kontakt som kan trekkes ut fra kortet. Dermed blir du kvitt lyset. Ulempen med dette i ditt tilfelle som har kjøpt en "ferdig-disk" er at du risikerer å miste garantien når du åpner kabinettet, spesielt hvis det ikke er tilrettelagt for at man kan gjøre det (les: ingen synlige skruer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå