Kurd Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hei jeg har et problem med at jeg satte passord på minnekortet mitt. Og nå husker jeg ikke passordet! Jeg har mange filer der som jeg vil redde og vil ikke formatere det! Vet noen om hvordan jeg kan redde filene? Og hvordan kan man lirke ut filene? med hva slags program? Mvh Endret 7. april 2007 av Kurd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvordan har du satt dette passordet? Gjennom kameraet? Gjennom datamaskinen? Lenke til kommentar
Kurd Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Man kan sette passord på minnekortet via mobilen. Hvis man går til galleri og så trykker valg, så kommer alternativet angi passord....... Hvordan har du satt dette passordet?Gjennom kameraet? Gjennom datamaskinen? 8314243[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Da hadde det kanskje hjulpet om du fortalte hvilken mobil du gjorde dette med. Lenke til kommentar
Kurd Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Mobilen er nokia 6280.... ok skal endre det;) visste det ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har ikke slik Nokia, så jeg vet ikke hvordan man setter passord eller hvordan denne fungerer. Du kan prøve å putte brikken i pcen og se om du får opp filene, eller ringe Nokia/butikken du kjøpte telefonen hos. Håper du får det til Lenke til kommentar
Kurd Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takk:P Jeg har ikke slik Nokia, så jeg vet ikke hvordan man setter passord eller hvordan denne fungerer. Du kan prøve å putte brikken i pcen og se om du får opp filene, eller ringe Nokia/butikken du kjøpte telefonen hos. Håper du får det til 8374175[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå