aloras Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Driver å redigerer en video der jeg og en kompis såg hele sesong 4 av 24 sammenhengende. Det jeg da trenger, er den klokka som tikker mellom de gangene jeg filmet. Det jeg kan gjøre, er å rippe dvden med DVD Shrink slik diskene blir til ISO. Problemet mitt er da hvordan jeg kan få omgjort ISO til AVI, så jeg kan få lagt inn episodene på Pinnacle 10 / Vegas 7? Noen som kan hjelpe meg med dette? Endret 5. april 2007 av [NOR]Andreas Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 www.doom9.org har en del informasjon om dette emnet. reknar med du ikkje vil ha komprimert AVI. då kan du bruke samme metodane som med divx/xvid ripping, men istedenfor å velge divx/xvid i virtualdub kan du bruke ukomprimert avi. heile prosessen ka vere vanskelig og svært tidkrevande, desverre. autogordianknot er og et alternativ, men er ikkje helt sikker på om du kan rippe til ukomprimert avi med det, lenge sidan eg har vore borti. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg ville ha brukt Gordian Knot som du finner på doom9.org. Der ligger det også en rekke fine guider. Hvis du ripper DVD-en direkte til .vob-filer, altså ei mappe som heter "VIDEO_TS", gjør du jobben litt enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå