St.Anders Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvilke drikker med under 22% alkohol (siden jeg er 18) er verdt å kjøpe? bortsett fra vin Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Øl er hellig... Også er det jo ymse "Vodkaer" med 22% Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Cider, rusbrus, saft, vann osv. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du har vel lov til å kjøpe Martini? Og andre typer hetviner? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Cider, rusbrus, saft, vann osv. 8313976[/snapback] tenker da mest på alkohol som selges på polet Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg bruker å kjøpe Mickey Finn's (schnaps) med smak av grønt eple. Herlig. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 tenker da mest på alkohol som selges på polet 8314042[/snapback] Ved siden av div sterkøl som du får kjøpt på polet, får du vel bare kjøpt forskjellige sterkvin og noen typer schnaps. Her er en link til div sterkvin: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...lter25=Sterkvin Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 tenker da mest på alkohol som selges på polet 8314042[/snapback] Ved siden av div sterkøl som du får kjøpt på polet, får du vel bare kjøpt forskjellige sterkvin og noen typer schnaps. Her er en link til div sterkvin: http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...lter25=Sterkvin 8314082[/snapback] er klar over vinmonopolet.no.. jeg trenger tips om hvilke drikker som er verdt å kjøpe som Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 er klar over vinmonopolet.no.. jeg trenger tips om hvilke drikker som er verdt å kjøpe som 8314136[/snapback] Hva liker du da? Liker du at drikken er tørr eller søt? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Hva liker du da? Liker du at drikken er tørr eller søt? 8314142[/snapback] det er vell litt forskjellig.. hva betyr det med en tørr smak? Endret 5. april 2007 av St.Anders Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har vi en mat og drikke kategori på dette forumet? Ville det kanskje være en bedre og mere passende plass for et slikt thread? *nikke* Posten flyttes fra OT-baren og til Mat og Drikke. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) blacktower(vin),sterkøl eller noe sånt Endret 5. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg bruker å kjøpe Mickey Finn's (schnaps) med smak av grønt eple. Herlig. 8314043[/snapback] Gud hvor mange ganger jeg var ballong med denna før jeg ble 20 år. Burde vært lei for lenge siden, men den er fortsatt digg. Var en stund siden jeg hadde smakt den, så jeg kjøpte inn en flaske på tirsdag for å ha noe å "nippe" til i påsken. Den er tom nå. Ellers så har jo ihvertfall både Kalinka og Koskenkorva 22%-"vodkaer" ute nå. Muligens enda fler. Kjøpte iblant Kalinkaen, og den var igrunn grei til diverse blanding. Men tok jo tid før den fikk noen virkning, om det var hensikten. Liker du sjokolademelk? Isåfall bør du prøve Baileys og Dooleys. Sistnevnte er nok mildest og har en litt mer karamellisert smak enn Baileys'en som er mer fyldig og har en orgasmisk ettersmak. Baileys er jeg evig fan av, og har kjøpt inn en helflaske til påske. Hva med kokos? Enten misliker man det sterkt ellers så digger man det. Jeg er en stor fan av det, og har derfor kost meg mye med en flaske Malibu, gjerne assistert med noe syrlig (Sprite, Juice etc). Endret 5. april 2007 av Andreasfe Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) ok.. må vell prøve en mickey finn´s og en kallinka eller koskenkorva neste gang jeg skal drikke er ikke noe veldig fan av baileys eller dooleys, værtfall ikke så mye på en kveld er det foresten noen gode sjampisser å anbefale? Endret 6. april 2007 av St.Anders Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvis jeg ikke husker feil kjøpte et familiemedlem (18) en flaske med Smirnoff sprit på apoteket. Alkoholinnholdet lå på 20-22%. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Martini Rosso og Martini Bianco, begge 15% er å annbefalle. Har et par stående her, drukket slike før- grei smak Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ville kjøpt korskenkova 22 , nermeste du kommer ei god fuddla, drikke baileys og dooleys, er ikke noe godt, kan også anbefale en hvitvin som du sikkert liker, dr.loosen , har i forkjellige prisklasser, den dyreste er faktisk best, men smaker godt de andre også... og du har vel kanskje ikke så mye penger at du kan drikke sjampis, så musserende vin er vel tinge hvis du vil ha boblevin, martini asti er en knallgod slager der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå