Domi9q Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Plutselig helt uten forvarsel slo den ene forsterkeren seg i protect mens jeg var å kjørte. Har prøvd å koble bort alle signal og høytalerledninger, sjekka jordinga og strømmen. Og i dag tok jeg strømledningene fra en annen forsterker som funker fint og kobla over til den plaga forsterkeren, og den slo seg fortsatt rett i protect modus. Noen som ha rvært borti lignende eller vet hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Plutselig helt uten forvarsel slo den ene forsterkeren seg i protect mens jeg var å kjørte. Har prøvd å koble bort alle signal og høytalerledninger, sjekka jordinga og strømmen.Og i dag tok jeg strømledningene fra en annen forsterker som funker fint og kobla over til den plaga forsterkeren, og den slo seg fortsatt rett i protect modus. Noen som ha rvært borti lignende eller vet hva jeg kan prøve? 8313886[/snapback] forsterkeren er ødelagt;O? den skal jo ikke være sånn da:O Lenke til kommentar
paulsberg Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Plutselig helt uten forvarsel slo den ene forsterkeren seg i protect mens jeg var å kjørte. Har prøvd å koble bort alle signal og høytalerledninger, sjekka jordinga og strømmen.Og i dag tok jeg strømledningene fra en annen forsterker som funker fint og kobla over til den plaga forsterkeren, og den slo seg fortsatt rett i protect modus. Noen som ha rvært borti lignende eller vet hva jeg kan prøve? 8313886[/snapback] den er ikke ødelagt. husker ikke hva som er galt, men min var sånn i går! og i dag er den like fiiin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå