Gå til innhold

Hjeeelp! K800i og PC?

Anbefalte innlegg

Håper det er noen som kan hjelpe meg med et problem..

Jeg har nettopp fått min K800i og har lyst å koble den til pc for å laste ned musikk etc. MEN: Jeg bruker USB kabelen men kan ikke finne telefonen i "flyttbare enheter". Dette til tross for at jeg fått opp at ny maskinvare er installert.. :(

I tillegg har jeg problemer med PC suite som man må bruke for flytte filer mellom PC og mobil. Når jeg prøver å åpne dette programmet får jeg beskjed om at "kan ikke laste inn konfigurasjon".

Er det noen kloke hoder som har noen ideer om hav som er galt? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for det første: du kan bytte ut SE pc suite med MyPhoneExplorer, i hvert fall til det meste av backup etc. ;)

du finner altså ikke mobilen i utforsker?

du kan jo prøve å se om du finner i nettleseren din, (sjekk hvilken som "bokstav" som er den siste på de andre enhetene dine og skriv neste bokstav i URL-linja. (f.eks. hvis den siste enheten er e: skriver du f: i nettleseren.) vet ikke om det funker i opera da jeg ikke har den, og IE ser ut til å bruke utforsker, så det funker kanskje bare med Firefox. :hmm:

hadde samme problem med en minnebrikke en stund, utforsker fant rett og slett ikke enheten selv om jeg kunne løse den ut på oppgavelinja, prøvde da å finne en erstatning for utforsker og jeg endte vel opp med noe som het servant salamander tror jeg, den fant enheten helt fint, men det var bare 30 dagers trial.

(utforsker gjenoppdaget minnebrikka mi litt senere da.)

ble jammen uklart dette :roll: må nesten ha med en konklusjon her. :p

jo jeg har ikke noen direkte løsning på problemet, men sjekk med en evnt. nettleser om du finner den der, og prøv MyPhoneExplorer. ;)

Lenke til kommentar
Last ned nyeste version av PC suite

husk å sett telfonen i overføringsmodus

Funka for meg

8314178[/snapback]

Takk for svar:) Har nå lasta ned det programmet ( myphone explorer) men får ikke prøvd om det funker før i kveld. Sendte tlf med kjæresten min på jobb for at han skulle se om det gikk på en annen maskin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...