Matkaaja Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg lurer på om det er noen som har prøvd å ettermontere cruise control i en bil? Kjenner en som fikk dette gjort hos et merkeverksted for 1200kr. det var til en Opel Vectra 2004mod. Er dette mulig å gjøre på flere biler? Har en 1996 Audi A6 1.9tdi som jeg har lyst å få dette gjort på. Er det noen som vet om dette er mulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 På noen biler er det faktisk nok å montere bryteren, om den sitter på blinklysarmen byttes da hele denne. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Som nevnt ny bryter.Så må det legges en ledning til motorstyringen + programere om styreenheten. Lenke til kommentar
Matkaaja Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Som nevnt ny bryter.Så må det legges en ledning til motorstyringen + programere om styreenheten. 8315412[/snapback] Så dette er noe du vet? Det høres ganske omfattende og dyrt ut. Er det noen her inne på forumet som har gjort noe lignende? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 På Audi styres cruise control av en egen "arm" under blinklys-armen. Altså er dette mer omfattende enn å bare bytte en arm. Her må man inn med nytt feste på rattstamme osv. i tilfelle. Er også en egen indikator i dashbordet som viser cruise control aktivert osv., som biler uten cruise control neppe har. Tviler på at det blir billig. Men har ikke hørt om noen som har gjort det på Audi, så kan ikke uttale meg. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette er billig.Har gjort det på alt fra A8 til Seat alahambra.Løp å kjøp.Alle kan klare det uten om koding og nulling av event airbag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå