DraZeN Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Slites imellom Asus balbaldkg deluxe og et chaintech , begge med nforce 2 , med chaintech hket får du med masse nyttig stasj , som runde ide og floppy kabler , og noe med usb og firewire i front , har ikke peiling på hva du får med det asus kortet! Noen som vet?? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: DraZeN skrev (2002-12-16 18:56): Slites imellom Asus balbaldkg deluxe og et chaintech , begge med nforce 2 , med chaintech hket får du med masse nyttig stasj , som runde ide og floppy kabler , og noe med usb og firewire i front , har ikke peiling på hva du får med det asus kortet!Noen som vet?? balbaldkg????? Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 nei seriøst, synes du burde gå for asus, det skal jeg selv :smile: . chaintech er ikke til å stole på har jeg erfart, bare les her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=71136&forum=24 er eier av dette kortet min bror skal overta, er overbevist om at jeg ikke skal bevilge ETT rødt øre til det firmaet på lang, lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå