abene Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Google har lansert en betaversjon av verktøylinjen Google Desktop for Mac OS X. Les mer Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Google desktop er noe dritt og den er plagsomt og suger til seg minne. min mening om løsningen deres. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Er ikke det et utrolig unyttig program for folk med Mac? Jeg mener, Finder, gjør jo akkurat det :S Og Finder er UTROLIG kjapp på søk i filer, filnavn, tekst i filer, metadata osv. Da er jo det et teit og unyttig program:P EDIT: Spotlight er det selvfølgelig som tar seg av søkingen:P Ikke finder, som bare er som en slags konqueror / explorer Forøvrig en dum komentar av meg, for som kindings sier, konkuranse er omtrent alt hvis man vil ha gode produkter på markede.. :-) Endret 6. april 2007 av lilminime Lenke til kommentar
ZeFoX Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Selv bruker jeg Gmail Notifier og det innebygde programmet, Spotlight. Det holder i massevis for meg! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er ikke det et utrolig unyttig program for folk med Mac? Jeg mener, Finder, gjør jo akkurat det :S Og Finder er UTROLIG kjapp på søk i filer, filnavn, tekst i filer, metadata osv. Da er jo det et teit og unyttig program:P 8315234[/snapback] Det er jo ett alternativ da, det er aldri dumt med litt konkurranse Og det er mulig google har inkludert noe her som Apple ikke har, uten jeg vet nøyaktig vet hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå