sk1rty Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Morn folkens! Jeg får ikke Partition Magic 8 til å fungere i min Vista Ultimate x64 Norsk - OEM som jeg har. Noen som vet om et tilsvarende program? Skal gjøre med C-disk større ved å stjele plass fra D-disken min... Så trenger et program som kan gjøre dette uten at jeg må formatere noen av diskene. - sk1rty Endret 5. april 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg bruker dette på min Vista Ultimate 32bit http://eu.acronis.com/homecomputing/products/diskdirector/ Endret 5. april 2007 av myhken2 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bruker det sammme som myhken2, flott program! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takk! Skal se hva jeg får til når jeg får kjøpt meg programmet. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Takk! Skal se hva jeg får til når jeg får kjøpt meg programmet. 8314287[/snapback] Kjøp fra den amerikanske siden, så betaler du samme pris i dollar og ikke Euro. Sparer deg for noen kroner. Bare ta bort eu fra linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå