Gå til innhold

Kva minne kan ein Tundra 1555GL ha? 2100, 2700?

Zeph

Anbefalte innlegg

Eg skal oppgradere minnet på ein Tundra 1555GL, kjøpt frå PSData i 2003. I den står det i dag 256MB PC2100 Apacer original minne. Dette er for lite og eg må oppgradere, men er ikkje sikker på kor mykje eg kan legge inn.

Har installert SiSoft Sandra, men finn ikkje ut kva minne eg kan ha. Nokon som har denne PC-en og veit det eller kan instruere meg i korleis eg finn ut av det?

Ser for meg to alternativer.

1: 512MB PC2700 (om mogleg)

2: 768MB PC2100

Kva alternativ vil gje best ytelse?

Edit: Slenger inn eit par lenker.

https://www.psdata.no/ps.asp?it=101301&pdm=mainspec

http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/t...dra_1555/1215/2

Står det er 2700-minne i testen til Hw.no, med mindre det er ein skrivefeil antar eg at 2700 er maks eg kan ha.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Hastigheten på ram vil dempes om systemet ikke støtter hastigheten, så du kan kjøpe hva du vil.

Om systemet kun støtter 2100, og du kjøper 2700 - så vil den kun virke som en 2100.

Ellers vil du ikke merke forskjell med mindre du har to brikker i lik hastighet (da må du bytte ut den du har).

Her er chipsetinfo:

http://www.intel.com/products/chipsets/855gm/index.htm

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar

Eg er klar over det, har sett at prisen på 2700 vs 2100 ikkje er så grusomt store.

Minnetypen som står i maskina er det ikkje mange som sel. Det eg tenker på er å kjøpe ei 2700-brikke av ein anna produsent.

Derfor eg lurer på kva forskjellen blir mellom 2100 og 2700. Kjøper eg ei 2700-brikke på 512 som fungerer i lag med den eksisterande brikka har eg som sagt to valg, 512 på 2700 eller 768 på 2100.

Dette er for så vidt ein problemstilling eg har vore mykje borti når det gjeld stasjonære maskiner og, nokon som har nokre kloke ord å kome med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Mine tanker går på at du like gjerne kan spare de få kronene, og heller kjøpe billigst uansett. Bruk alle brikkene sammen, selv om det er i PC2100 modus.

Rambrikken du kjøper blir lite sannsynlig brukt i en annen datamaskin i fremtiden. Uansett hvilken PC2x00 du velger..

Lenke til kommentar

Tja, aldri sei aldri, har 4-5 bærbare i familien som sikkert har plass til litt ekstra.

Ein anna ting, det står CL2-brikker i maskina, er det dumt å kjøpe brikker med CL2.5?

Tenkte på Kingston 512MB 333 MHz PC2700 SODIMM DDR Non-ECC CL2.5 SODIMM. Kjører dei fint i lag med den originale brikka så er det fint, om ikkje så blir det uansett dobbelt så mykje minne og sannsynlegvis høgare hastighet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Om brikkene er CL 2.5 i PC2700 er de høyst sannsynligvis CL 2.0 i PC2100.

Igjen; sannsynligvis vil brikkene fungere supert med den orginale brikken, men med mindre noen har testet akkurat den kombinasjonen (her på forumet, eller ellers på nettet), så må du bare ta en sjans og prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...