Gå til innhold

Trenger nytt skjermkort

Anbefalte innlegg

Har et 3-4år gammelt skjermkort som jeg tror snart tar kvelden, så jeg trenger et nytt.

Jeg må ha et skjermkort som passer til dette hovedkortet .

Det jeg bruker pcen til er vanlige ting som surfing og skole arbeid, og en del spilling av spill som f.eks WoW. Trenger derfor helst et kort som er bra på spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok!

Maskina jeg gar er en amd64 2.2gh med 1gb ram. Husker ikke om det er ddr eller ddr2 ram i den, men kan sikkert se det på hva slags ram som hovedkortet er laget for.

Ellers så har jeg en 20" dell widescreen skjerm og vil helst kjøre på så høy oppløsning som er mulig for pcen jeg har nå.

Er maskina for dårlig nivå i forhold til det kortet og burde vært oppgradert eller vil det funke? (har jo også tenkt til å bygge ny pc etterhvert, men tar en liten stund ti jeg har penger til det, og synes også at pcen fungerer bra på f.eks WoW..)

Det grafikkortet jeg har nå er et ati raedon 988pro atlantis 128mb

Kunne du kanskje posta resten av oppsettet ditt? Kva oppløysning har du tenkt å spele på?

X1950 Pro (256MB og 512MB) er det beste AGP-kortet du kan få. Men det er berre tull å kjøpe det viss resten av maskina di ikkje er på same nivå. Det kortet som gir deg mest for pengane er kanskje 7600GT.

8314257[/snapback]

Endret av Zandmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...