Gå til innhold

Norsk ungdom med godt initiativ :)


Anbefalte innlegg

Amen gutter!

 

Dere her min velsignelse til å kutte alle kabler som trengs for å få økt hastigheten på linja til hver enklet nordmann! Så lenge det bare sitter gribber bak pulter på store kontorer, gir jeg skitt. De får ga det så godt om hele infrastrukturen dems faller i grunnen. Når de er så jøvla griske fortjener dem det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-16 21:23, skrev Signatur:

Tiltaksløse er de ihvertfall ikke.
:grin:

Kabelmodemene til UPC støtter faktisk opp til 8Mbit. Det var en periode i fjor at jeg fikk det, da det var noe feil hos UPC. Kul feil.:smile: At harddisken gikk full i løpet av to dager var ikke så kult. :sad:


 

Dette er en *feil* som oppstår ofte hos upc ansatte eller hos kjente av disse...

Han som installerte upc forrige plassen jeg bodde fortalte villig om hvilke hastigheter *kompisene* hadde...

 

Dr3

Lenke til kommentar

Herregud, her klager folk på at dem ikke får bredbånd og at telenor suger. Og når noen kutter en kabel så blir dem støttet?

Hadde noen kuttet min fiber, hadde jeg flådd dem. Mye verre ting som kan gjøres enn å kutte en kabel, oppnår ingenting med det, annet enn x antall folk som gjerne vil ta dem et tak.

 

Send heller x antall brev (snail mail) hver dag, prøv å få PR etc... Hjelper nok mye mer.

 

Edit: Her blir jo disse ungdommene fremstilt som "terrorister" av media, hadde det ikke vært bedre om de hadde klart å komme i media av en annen grunn? Hadde dem klart å få sympati i media ville nok flere støttet dem.

 

[ Denne Melding var redigert av: viranth på 2002-12-16 23:11 ]

Lenke til kommentar

Ja, dakkars alle de med som har lav hastighet på bredbåndet sitt...

Mitt hjerte svulmer opp og blør for dere!

 

Nei, ta dere sammen folkens, ute i verden er det folk som har litt

mer berettigede bekymringer enn dette, som å få i seg nok mat og vann

til å overleve!

 

Skaff dere et sosialt liv, engasjer dere i VIKTIGE saker, ærlig talt! Om hastigheten er for lav, så skal det ikke gå ut over oss andre som synes hastigheten er grei nok.

Vær takknemlig for det du har, en dag har du kanskje ingenting!

 

Det er latterlig å klage når du tross alt er såpass HELDIG at du har RÅD til bredbånd!!!

Lenke til kommentar

Mange her som mener at disse karene var teite. Som jo i og for seg er veldig interessant for resten av verden.

 

Men poenget er vel kanskje heller denne frustrasjon som folk foeler naar teleselskapene istedenfor aa ta betalt per bit, heller setter ned hastigheten?

 

Og som har blitt antydet i en annen post, naar de ansatte i ett selskap hacker seg inn paa sentralen og skrur opp hastigheten for seg selv paa bekostning av kundene?

Lenke til kommentar

Herregud da. Se på prisene i Sverige. Er det rart man blir frustrert når telenor tar 550,- mnd for så lite som 704kbp/s?

Vet at de har mindre lønninger i sverige, og at man må ha lave priser der osv, men det får da være grenser til hvor mye telenor kan ta for den piece of shit linja si her..

 

Skam dere telenor!

Latterlig er dere. Latterlige.

Jeg ler meg i hjel på måten dere driver business.

Lenke til kommentar

Noen burde gjøre det samme med Telenors kabler

 

Sivil Ulydighet - Ja vel - Men who cares

 

UPC er ikke akkurat noe glansselskap heller da, makan til dårligere service og tjenester skal du lete lenge etter...

 

Så det er bare å starte opp motorsaga og andre verktøy nå...

 

Er det noen som blir med eller....

 

(ironi)

 

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-12-17 23:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-16 22:37, skrev Danny:

er enig at upc er treig as forhold til prisen men hastigheten skrus opp snart.

Kutte kabelen er nok ikke metode for å oppnå noe


 

"skrus opp"...

 

eh.. Hastigheten skrus opp fra 704 til 1024kbps.

Hva med den ubrukelige upload-hastigheten de selger? LATTERLIGE 128 kbps! Linja kan f*** ikke brukes til annet enn surfing, leeching og chatting!

Ja, vet at man kan betale en femtilapp ekstra i måneden for å få 256kbps ut, men f*** da? Er dette nok? Nei, det er det ikke.

I tillegg til dette, er det IKKE lov til å sette opp bl.a. Webserver/FTP-server osv. Virker som ledelsen i UPC vil selge raskere ut-hastigheter for å lokke noen fler kunder (eller, ribbe gamle kunder). Hvis man ikke får lov til å bruke uploaden sin, hva f*** er da vitsen?

*frustrert*

 

Heia Norge :

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 23:54, skrev KaldBlod:

Quote:


Den 2002-12-16 22:37, skrev Danny:

er enig at upc er treig as forhold til prisen men hastigheten skrus opp snart.

Kutte kabelen er nok ikke metode for å oppnå noe


 

"skrus opp"...

 

eh.. Hastigheten skrus opp fra 704 til 1024kbps.

Hva med den ubrukelige upload-hastigheten de selger? LATTERLIGE 128 kbps! Linja kan f*** ikke brukes til annet enn surfing, leeching og chatting!

Ja, vet at man kan betale en femtilapp ekstra i måneden for å få 256kbps ut, men f*** da? Er dette nok? Nei, det er det ikke.

I tillegg til dette, er det IKKE lov til å sette opp bl.a. Webserver/FTP-server osv. Virker som ledelsen i UPC vil selge raskere ut-hastigheter for å lokke noen fler kunder (eller, ribbe gamle kunder). Hvis man ikke får lov til å bruke uploaden sin, hva f*** er da vitsen?

*frustrert*

 

Heia Norge :

 

ja er enig at uploaden til upc suger max men les på siden deres når de skrur opp hastigheten chello plus - inntil 1024/256 kbps

,men alt er jo bedre enn Telenor og deres 1gb cap som jeg er sikker på aldri upc innfører men 500 i måneden for 1mbit i måneden hvis ikke prisen økes med hastigheten er meget bra hos ngt koster det 650 men da med 512 upload så slutt å klag.

hva skal du med høy upload?med mindre du er dum og laster ned på ratio ftp`er.

Lenke til kommentar

Hihi artig jeg vet godt hvem det der er :smile:

 

Sitter og snakker daglig med han som var med han som faktisk klippa kabeln.. hehe.. jah.. en kan vel si at han som klippa kabeln ikke just er den skarpeste kniven i skuffa nei :grin: Han andre var bare med.. men

såpass loka at kunne ikke forhindre noe lissom :razz:

 

Men men ... slikt skjer.. oi en kabel.. klipp..

pyttsann etpar tusen abonemanter forsvant, jaja..

blir gøy å se hva straffen blir :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


ja er enig at uploaden til upc suger max men les på siden deres når de skrur opp hastigheten chello plus - inntil 1024/256 kbps

,men alt er jo bedre enn Telenor og deres 1gb cap som jeg er sikker på aldri upc innfører men 500 i måneden for 1mbit i måneden hvis ikke prisen økes med hastigheten er meget bra hos ngt koster det 650 men da med 512 upload så slutt å klag.

hva skal du med høy upload?med mindre du er dum og laster ned på ratio ftp`er.


 

ircD, FTP, gameserver (kan ha mer enn 12 spillere på min NGT Charlie med 512kbps ut), shellkontoer, hoste websites, eggdrops mm...

 

Kom ikke her å si at man ikke trenger upload.

 

(Ok, hvis du fks. er en gamer-n00b, som bare bruker maskina til cs og quakenet...)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-16 19:40, skrev Simen1:

Gi meg lavere strømpriser eller så klipper jeg kablen inn til huset mitt... LAMO
:lol:

Dette er det dummeste hærverket jeg har sett på tider.


 

Latter kick. Skulle likt å sett den idioten som hadde prøvd det. :lol:

Jeg her sett hvilken krefter som ligger i en inntakskabel til en vanlig leilighet. Du kunne like godt funnet deg en kasse med dynamitt. Det er ikke uten grunn det er farlig å være elektriker.

:lol:

 

I VG I DAG!!!!!!

"En sint strøm kunde tok livet av seg pga strøm regning" :lol:

 

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Ærlig talt så skjønner jeg ingenting av dette......

 

De to gutta har skrevet en kontrakt med UPC om både hastighet og pris, og så tror de at ved å true UPC skal de få mer for penga?

 

Og så snakker flere av dere på forumet om at noen burde gjøre det samme mot Telenor?

DERE HAR FRIVILLIG SKREVET UNDER PÅ EN KONTRAKT!!

 

Nå må dere tenke dere om før dere driter dere ut no mer, og innse det at Telenor er et selskap som alle andre som vil tjene masse penger. Forbrukerne betaler det Telenor forlanger, så hvorfor skal de sette ned prisene? Fordi de er snille??

 

Og angående kabelkuttinga, tror nok de som var koblet til fiberen var ganske forbanna når telefon, internett og tv forsvant. Dette er hærværk og koster UPC masse penger som igjen må komme fra leietakerne. Ergo motsatt virkning.

 

Idar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...