Gå til innhold

Norsk ungdom med godt initiativ :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt det der, spesielt med tanke på at jeg bor i nærheten av Økern, og gikk uten TV i ca. to måneder etter at UPC kappet kabelen vår. Tilfeldigvis kom det en UPC-kar i gata, som vi huket tak i, og ordnet en provisorisk kabel til oss. Vi har den provisoriske kabelen ennå... :_P

Lenke til kommentar

positivt iniativ!

det er bra at noen går til fysisk handling.

greit at folk kanskje blir sittende uten tv o.l.

det at slike ting skjer skaper kaos for selskapene og får dem kanskje til å tenke på at det er "mange" missfornøyde kunder der ute. så kanskje de får fingrene ut av **** og gjør noe.

Det skulle vært laget en kuttegjeng for å ta telenor også.

vær oppmerksom på at når jeg mener hærverket er greit tenker jeg da på at ingen blir rammet.

det at noen mister tv signalet ser jeg på som sunt =)

men at uprofesjonelle skal springe rundt og kutte alt de ser av kabler er ikke sunt!

tenk om de treffer hovednettet til et sykehus eller lignende.

skal det gjøres bør det gjøres av noen som er profesjonelle!

leiekuttere=) LOL

dæven kor langt jeg skriver hver gang!

Lenke til kommentar

De to må vel være noen av de dummeste kjøtthuene som går rundt på denne jord. Hva er det som fikk dem til å tro at UPC gidder å bry seg om sånt piss? Liksom "Får vi ikke kjappere internett, så skal vi kappe internetten vår! Så kan vi bare sitte her og kjede oss!"

Dem har vel neppe tenkt på at UPC ikke har uendelig båndbredde og kapasitet? Siden dem nok ikke var dumme nok til å signere med riktig (bruker)navn så måtte i tilfelle UPC/Chello gi ALLE i Oslo kjappere interentt ... det blir fort ganske mange <sitat> mbits eller mer</sitat> totalt. De var vel av dem som trodde internett kom rett ut av veggen... :roll:

Gi dem 2år for hærverk og trusler + 10år for dumhet?

Lenke til kommentar

Ehm, det står da ingen steder at de kuttet sin egen kabel...? Derimot sier de "Visst ikke dere setter opp hastigheten til 2mbits eller mer vil vi kutte en eller annen Fiberoptisk kabel som dere (upc/chello) eier."

Vesentlig forskjell når det gjelder å skjelle ut deres intellekt, spør du meg. :wink:

Lenke til kommentar

De stiller jo et urimelig krav. 2mbit? Hvis det i det hele tatt er mulig for UPC å skru båndbredden for alle sine brukere (regner ikke med det ville skje kun disse to personene) helt opp til 2mbit, hvor mye ville dette egentlig kostet UPC?

Uansett, hvem som helst med snev av peiling burde skjønne at å ødelegge og true ikke er noen god måte å få det som man vil på. Disse to har åpenbart ikke tenkt over konsekvensene dette kommer til å ha for dem (bot, rulleblad etc). Enten det, eller de har trodd at "siden vi sendte med blankt From-felt, kan ingen finne oss". Ingen av tilfellene viser tegn til noe lysende intellekt akkurat.

Edit: Meg og norsken min :roll:

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-12-16 21:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...