Releazme Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/12/16/356487.htmlGodt det finnes noen som tar saken i egne hender! [ Denne Melding var redigert av: Releazme på 2002-12-16 18:53 ] Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hehe, tenk hvis all stakkarene som sitter med chello skulle gjort slik ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Nydelig!! Eg støtter de fullt ut! Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 hehe måtte le av denne «Vi i kabelkutt har nå bestemt oss for å fremskyve kappingen av en av deres kabler.» Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Godt initiativ? Er f'en meg ikke gøy å miste internettforbindelsen og TV i flere timer fikk dem oppnådd noe? NEI! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Kan dere ikke få de karene til å gjøre det med telenor sin sentral her og? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg tror nok ikke det der er måten å gjøre det på, nei Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 ahpadt: Du er klar over at det ENESTE som skjedde da var at du og alle på sentralen mistet TV og internett for noen dager? That's it. Selvom det var gode hensikter da. Måtte glise *stort* da jeg leste nyheten selv :smile: Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Morsomt det der, spesielt med tanke på at jeg bor i nærheten av Økern, og gikk uten TV i ca. to måneder etter at UPC kappet kabelen vår. Tilfeldigvis kom det en UPC-kar i gata, som vi huket tak i, og ordnet en provisorisk kabel til oss. Vi har den provisoriske kabelen ennå... :_P Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sterke saker det Hadde klikka på de mennene/guttene som gjorde det, hvis det hadde vært min kabel. Mvh,Stian Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 positivt iniativ! det er bra at noen går til fysisk handling. greit at folk kanskje blir sittende uten tv o.l. det at slike ting skjer skaper kaos for selskapene og får dem kanskje til å tenke på at det er "mange" missfornøyde kunder der ute. så kanskje de får fingrene ut av **** og gjør noe. Det skulle vært laget en kuttegjeng for å ta telenor også. vær oppmerksom på at når jeg mener hærverket er greit tenker jeg da på at ingen blir rammet. det at noen mister tv signalet ser jeg på som sunt =) men at uprofesjonelle skal springe rundt og kutte alt de ser av kabler er ikke sunt! tenk om de treffer hovednettet til et sykehus eller lignende. skal det gjøres bør det gjøres av noen som er profesjonelle! leiekuttere=) LOL dæven kor langt jeg skriver hver gang! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Gi meg lavere strømpriser eller så klipper jeg kablen inn til huset mitt... LAMO Dette er det dummeste hærverket jeg har sett på tider. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 De to må vel være noen av de dummeste kjøtthuene som går rundt på denne jord. Hva er det som fikk dem til å tro at UPC gidder å bry seg om sånt piss? Liksom "Får vi ikke kjappere internett, så skal vi kappe internetten vår! Så kan vi bare sitte her og kjede oss!" Dem har vel neppe tenkt på at UPC ikke har uendelig båndbredde og kapasitet? Siden dem nok ikke var dumme nok til å signere med riktig (bruker)navn så måtte i tilfelle UPC/Chello gi ALLE i Oslo kjappere interentt ... det blir fort ganske mange <sitat> mbits eller mer</sitat> totalt. De var vel av dem som trodde internett kom rett ut av veggen... Gi dem 2år for hærverk og trusler + 10år for dumhet? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Ehm, det står da ingen steder at de kuttet sin egen kabel...? Derimot sier de "Visst ikke dere setter opp hastigheten til 2mbits eller mer vil vi kutte en eller annen Fiberoptisk kabel som dere (upc/chello) eier." Vesentlig forskjell når det gjelder å skjelle ut deres intellekt, spør du meg. :wink: Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 19:40, skrev Simen1:Gi meg lavere strømpriser eller så klipper jeg kablen inn til huset mitt... LAMO Dette er det dummeste hærverket jeg har sett på tider. Haha Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 De stiller jo et urimelig krav. 2mbit? Hvis det i det hele tatt er mulig for UPC å skru båndbredden for alle sine brukere (regner ikke med det ville skje kun disse to personene) helt opp til 2mbit, hvor mye ville dette egentlig kostet UPC? Uansett, hvem som helst med snev av peiling burde skjønne at å ødelegge og true ikke er noen god måte å få det som man vil på. Disse to har åpenbart ikke tenkt over konsekvensene dette kommer til å ha for dem (bot, rulleblad etc). Enten det, eller de har trodd at "siden vi sendte med blankt From-felt, kan ingen finne oss". Ingen av tilfellene viser tegn til noe lysende intellekt akkurat. Edit: Meg og norsken min [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-12-16 21:21 ] Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Tiltaksløse er de ihvertfall ikke. Kabelmodemene til UPC støtter faktisk opp til 8Mbit. Det var en periode i fjor at jeg fikk det, da det var noe feil hos UPC. Kul feil.:smile: At harddisken gikk full i løpet av to dager var ikke så kult. :sad: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 21:23, skrev Signatur:Tiltaksløse er de ihvertfall ikke. Det skal de tross alt ha Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 er enig at upc er treig as forhold til prisen men hastigheten skrus opp snart. Kutte kabelen er nok ikke metode for å oppnå noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå