HarBer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har eit hoved kort i pc´n som heiter RS480M2-IL og ligger på sida http://www.msicomputer.com/product/p_spec....0M2-IL&class=mb Når eg rigger opp heile pc´n på stua får eg opp det eg skal på data skjermen. Men ikkje noko på tv´n selv om der er kabler og alt som skal til Ka skal eg gjer Skal bruke det til å sjå video frå pc´n Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Etter hva jeg ser på dette bilde så må du enten bruke S-video eller coax kabel og koble den til TV'n vanligvis via scart ..... Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ja det er vi scart eg bruker . Og bilde flimrer lit når eg starter opp pc´n men ikkje meir Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Så bilde bare flimrer litt under oppstart av data'n på TV'n ? Gjør det noe da eller stopper ikke flimrinmgen ? Prøv å still på forskjellige HZ på TV'n .... Er det LCD/Plasma skjerm ? Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Etter dette blir skjermen svart. Har forsøkt å stile på HZ, men dethalp ikkje Det er ikkje Plasme eller LCD . Det er ein god gammaldags skjerm Ikkje så gammal då. Ca 8-9 år Lenke til kommentar
Megern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er ikke helt sikker, men tror ikke det går å koble opp på de gamle tvene. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vel det kunne jeg med mitt gamle FX5600 .... Så det å bruke en gammel TV til data går helt supert utenom grafikken som blir helt elendig da Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ok, da har jeg lært noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du må redusere oppløsningen til 800x600 på vanlig TV Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 For og eliminere feil, så bruk helst en separat svideo inngang på tv, start opp maskinen med ledningen ikoplet tv og pc, sett opp tv til rett 'av' kanal/inngang også evt gå inn i driverne for og enable tv ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå