uranus Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei! Kjører en veldig simpel kode her. <?php date_default_timezone_set('CEST'); echo date("H:i:s"); ?> Det date_def.... prøvde jeg for å endre på klokka,men funka ikke. Tingen er at klokka er to tilmer for treig på serveren, men jeg kan ikke stille på det. Så kan jeg legge til to timer i den php snutten der? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 <?php $timer = date("H"); $timer += 2; echo $timer .':'. date("i:s"); ?> Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takker Funket veldig bra Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 og hva vil skje hvis klokke er 23:30? da vil den der vise 25:30. <?php $timer = date("H"); $timer += 2; $timer %= 24; echo $timer .':'. date("i:s"); ?> noe sånt burde fikse det problemet Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bruke en av disse tidsonene: http://no.php.net/manual/en/timezones.php sammen med date_default_timezone_set. Funker bra hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå