Aleex89 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har ett lite problem, jeg var sammen med ei for 2-3 måndere siden, å det var mye både opp å ned med oss, så til slutt slo hun opp med meg, fordi hun visste ikke om hun hadde sterk nok følelser.. å grunnen til dette var nok pga at jeg var sjenert å sånn når jeg møtte henne osv. Men etter ett par uker, så begynte jeg å holde på med en venninne av henne, å dette fant hun ut å bli virkelig lei sei ( men dette plager henne ikke nå lengre ) men med veninnen gikk det aldri, jeg fikk ikke eksen ut av hodet, jeg tenkte på henne, å hadde fortsatt følelser for henne. Det ble ikke noe imellom meg å venninnen, men nå liker jeg eksen min så forfedelig godt, alt jeg kan tenke på om dagene er henne, når jeg ser på bilder av henne så tenker jeg at jeg var så dum som mistet henne, å det hender seg en gang iblant jeg at blir sinnsykt lei meg. Alt jeg vil er at hun å jeg kan prøve på nytt, overbevise henne at jeg ikke er sjenert lengre, at jeg vil gjør alt for at hun vil møte meg Dette høres kanskje ut som en "Lost-sak" men jeg snakker mye med henne, å hun vet hva jeg føler. Jeg har møtt henne en gang etter det ble slutt imellom oss, å det var sist helg på fest. Men jeg vil bare møte henne slik at jeg kan fortelle henne hva jeg føler å vise at jeg ikke er sjenert lengre, så grunnen til denne "Post-en" er om noen har tips til hva jeg kan gjøre for at hun vil prøve på nytt å hva jeg kan gjøre for å bli mindre sjenert? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg ville bed henne med ut på cafe eller lignende. Visst hun i det hele tatt kommer er hun ihvertfall litt interessert i å høre hva du har å si. Lenke til kommentar
krize Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du er jo en ung kar, så å komme seg videre er sikkert ikke dumt. Viss hun dumpet deg så synd for henne, er ikke noe poeng å gå ned på kne for noe hun har gjort IMHO.. Men er man desperat nok så er jo det meste lov, viktigste da er nok å prate.. Men viss hun har dumpet deg en gang, så kan hun gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan hende ho allerede liker deg, men hvis jeg var deg ville jeg droppa den der med å "si hva du føler for henne". Det er ikke spennendes det vel? Det kan du la jenta få finne ut på andre måter.. Dessuten så blir jenta kanskje sånn at ho er veldig usikker på om du liker ho og da kanskje ho også gjør en liten innsats for å prøve å finne ut om du liker ho, hvis du skjønner? Jeg postet i en tråd som heter Hvordan overbevise henne. Les posten min der, kanskje du får noen tips. Men for å nevne det... Det er jo ikke sikkert MINE tips og tanker fungerer, men det har gjort det for meg en del ganger hvertfall... Om ikke det har blitt bedre så har det hvertfall IKKE blitt værre! Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Som en liten advarsel er den anger-følelsen veldig vanlig, og man tror man vil ha exen tilbake, at det er h*n man savner, mens det faktisk bare er nærhet og et forhold generelt man savner.. Mange som har brent seg på den opp igjennom, tigger seg tilbake, eller lar seg tigge tilbake, for så å finne ut det ikke var personen, men det man hadde, man savnet. Også er helvete løs igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eller du kan la henne lese det du har skrevet her. Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 nå skal jeg blande inn litt fotball. Capello sa at han aldri skal dra tilbake til en klubb der han har gjort suksses før. Dette gjorde han nå, se på Real Madrid går dårlig denne gangen. Peonget mitt: det ble slutt en gang, hvorfor prøve på nytt og oppleve det samme for så at skal bli slutt igjen. Jeg sitter nå i skrivende stund å tenker mye på eksen selv ( blir mye fridtid og tomrom i ferien) men jeg vet at jeg ikke vil prøve med henne igjen, enda så høyt jeg elsket henne og fint vi hadde det. Kom deg videre prøv noe nytt, ikke gå tilbake å gjør samme feilen igjen. Om du noen gang skal bli sammen med en eks burde det være med andre forutsetninger ikke de dere hadde for 3 måneder siden. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Fotball... Selvsagt! At vi andre ikke kom på det da?? Like før det ble helt useriøst jo..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå