Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja selvfølgelig måtte det komme,relativt kort tid etter eg kjøppte PS2 versjonen. Heilt fantastisk bra spill. Sikkert veldig mye tøffere med wiimoten. Men hadde eg visst denne kom så hadde eg spart meg spillet på PS2 http://gamereactor.no/nyheter/108258/Resid...Evil+4+til+Wii/ Kommer dog neppe til å invistere i denne med det første. Anbefaler ihvetfall spillet til de som enda ikkje har testet det Endret 5. april 2007 av Mala Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Yeah, spillet rocker på Gamecube synes jeg hvertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Skulle egentlig ha spillet til GC da eg har all de andre RE spilla der Men gadd liksom ikkje betale mange lapper ekstra fr bedre grafikk Stemningen er jo upåklagelig uansett. Herlig! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Halleluja! Vi er bønnhørt! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hoho, eg som var på randen til å låne GC versjonen av søskenbarnet mitt. Då får eg heller investere i Wii versjonen sjølv. Aldri spelt meir enn 10 min samanhengande av RE4, så har absolutt noko å glede meg til. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Deilig, får kjøpe det spillet Har aldri spilt RE4, så wuhu! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 har heller aldri fått spillt det så er ikke noe tvil i om å kjøpe meg dette når det kommer Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har ikke fått testet RE4 selv enda.. så må kjøpe det =) Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kjøp GC versjonen billig før jul.... så jeg føler liksom ikke at jeg trenger Wii versjonen. Nå er det på tide å heller lage et nytt RE spill til Wii i stedet for å komme med enda en jævla port. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, hvis man får tak i GC-versjonen billig, så. Er jo nesten ikke å oppdrive, og ihvertfall ikke til en fornuftig penge. Tror dette blir veldig bra, jeg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja selvfølgelig måtte det komme,relativt kort tid etter eg kjøppte PS2 versjonen. Heilt fantastisk bra spill. Sikkert veldig mye tøffere med wiimoten. Men hadde eg visst denne kom så hadde eg spart meg spillet på PS2 http://gamereactor.no/nyheter/108258/Resid...Evil+4+til+Wii/ Kommer dog neppe til å invistere i denne med det første. Anbefaler ihvetfall spillet til de som enda ikkje har testet det 8313070[/snapback] Holder på å game RE 4 i disse dagene og det er et veldig bra spill. Utrolig bra grafikk, noe av det beste gameplayet jeg har vært borti, digge puzzels, og fiendene er utrolig smarte. Gleder seg til Resident Evil 5. Endret 5. april 2007 av Wooho Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kjøp GC versjonen billig før jul.... så jeg føler liksom ikke at jeg trenger Wii versjonen. Nå er det på tide å heller lage et nytt RE spill til Wii i stedet for å komme med enda en jævla port. 8315895[/snapback] En egen Resident Evil for wii er "in the works". Tror det skal hete Umbrella Cronicles. Dette er nok bare for å gi fanbasen noe midlertidig og kose seg med. Spillet er uansett veldig bra. Kunne godt tenkt meg å invesert i det, da jeg aldri kjøpte meg det til Gamecube. Men selv venter jeg til sommer med wii kjøp generelt. Metroid forhåpentligvis... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 En egen Resident Evil for wii er "in the works". Tror det skal hete Umbrella Cronicles. Dette er nok bare for å gi fanbasen noe midlertidig og kose seg med. Spillet er uansett veldig bra. Kunne godt tenkt meg å invesert i det, da jeg aldri kjøpte meg det til Gamecube. Men selv venter jeg til sommer med wii kjøp generelt. Metroid forhåpentligvis... 8317159[/snapback] Stemmer at det er Umbrella Chronicles, men det blir ikke et RE spill i vanlig forstand. Skulle bli mer et FPS-shooting-gallery-på-rails-greie, i følge IGN. Så for RE-fans med Wii er RE4 Wii edition det de får i denne omgang. (Og Metroid er utsatt til slutten av 2007. La oss endelig ikke håpe at den bikker over i 2008...) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg kommer nok ikke til å kjøpe det siden det gjekk ikke å bruke freeloadern fra GC til Wii har hatt Pal RE4 og NTSC , orker ikke å punge ut 600kr til Lenke til kommentar
Suder Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg kommer nok ikke til å kjøpe det siden det gjekk ikke å bruke freeloadern fra GC til Wii har hatt Pal RE4 og NTSC , orker ikke å punge ut 600kr til 8317432[/snapback] Det går ann å bruke freeloaderen fra GC på Wii. Du må bare kunne trikset, det er ikke noe vanskelig. Skal kjøpe meg det til Wii. Har runda gc versjonen 30 ganger. Blir aldri lei av det. Verdens beste spill Endret 5. april 2007 av Suder Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Dette må kjøpes når det kommer. Har hørt mye skryt, men har enda ikke fått testet det. Håper Wiimote'n funker bra i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå