Gå til innhold

Resident Evil 4 kommer til Wii

Mala

Anbefalte innlegg

Ja selvfølgelig måtte det komme,relativt kort tid etter eg kjøppte PS2 versjonen. Heilt fantastisk bra spill. Sikkert veldig mye tøffere med wiimoten. Men hadde eg visst denne kom så hadde eg spart meg spillet på PS2 ;)

http://gamereactor.no/nyheter/108258/Resid...Evil+4+til+Wii/

Kommer dog neppe til å invistere i denne med det første.

Anbefaler ihvetfall spillet til de som enda ikkje har testet det :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja selvfølgelig måtte det komme,relativt kort tid etter eg kjøppte PS2 versjonen. Heilt fantastisk bra spill. Sikkert veldig mye tøffere med wiimoten. Men hadde eg visst denne kom så hadde eg spart meg spillet på PS2 ;)

http://gamereactor.no/nyheter/108258/Resid...Evil+4+til+Wii/

Kommer dog neppe til å invistere i denne med det første.

Anbefaler ihvetfall spillet til de som enda ikkje har testet det :)

8313070[/snapback]

Holder på å game RE 4 i disse dagene og det er et veldig bra spill.

Utrolig bra grafikk, noe av det beste gameplayet jeg har vært borti, digge puzzels, og fiendene er utrolig smarte. Gleder seg til Resident Evil 5.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Jeg kjøp GC versjonen billig før jul.... så jeg føler liksom ikke at jeg trenger Wii versjonen. Nå er det på tide å heller lage et nytt RE spill til Wii i stedet for å komme med enda en jævla port.

8315895[/snapback]

En egen Resident Evil for wii er "in the works". Tror det skal hete Umbrella Cronicles. Dette er nok bare for å gi fanbasen noe midlertidig og kose seg med. Spillet er uansett veldig bra. Kunne godt tenkt meg å invesert i det, da jeg aldri kjøpte meg det til Gamecube. Men selv venter jeg til sommer med wii kjøp generelt. Metroid forhåpentligvis... :love:

Lenke til kommentar
En egen Resident Evil for wii er "in the works". Tror det skal hete Umbrella Cronicles. Dette er nok bare for å gi fanbasen noe midlertidig og kose seg med. Spillet er uansett veldig bra. Kunne godt tenkt meg å invesert i det, da jeg aldri kjøpte meg det til Gamecube. Men selv venter jeg til sommer med wii kjøp generelt. Metroid forhåpentligvis...  :love:

8317159[/snapback]

Stemmer at det er Umbrella Chronicles, men det blir ikke et RE spill i vanlig forstand. Skulle bli mer et FPS-shooting-gallery-på-rails-greie, i følge IGN. Så for RE-fans med Wii er RE4 Wii edition det de får i denne omgang. (Og Metroid er utsatt til slutten av 2007. La oss endelig ikke håpe at den bikker over i 2008...)

Lenke til kommentar
Jeg kommer nok ikke til å kjøpe det siden det gjekk ikke å bruke freeloadern fra GC til Wii har hatt Pal RE4 og NTSC , orker ikke å punge ut 600kr til :p

8317432[/snapback]

Det går ann å bruke freeloaderen fra GC på Wii. Du må bare kunne trikset, det er ikke noe vanskelig.

Skal kjøpe meg det til Wii. Har runda gc versjonen 30 ganger. Blir aldri lei av det. Verdens beste spill :love:

Endret av Suder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...