Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan brokoble forsterker?


Azton

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen ;) Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben?

 

Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen ;) Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben?

 

Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo :)

8313015[/snapback]

 

En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter.

Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen ;) Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben?

 

Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo :)

8313015[/snapback]

 

En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter.

Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen

8314206[/snapback]

 

haha, du burde vel hatt en monoforsterker, men det vanlige er at man kobler til ytterste + og - kontakter, og det bruker å stå brigdge med piler osv, godt forklart.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen ;) Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben?

 

Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo :)

8313015[/snapback]

 

En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter.

Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen

8314206[/snapback]

 

haha, du burde vel hatt en monoforsterker, men det vanlige er at man kobler til ytterste + og - kontakter, og det bruker å stå brigdge med piler osv, godt forklart.

8314225[/snapback]

 

 

 

uscarvor er noe dritt :p

Lenke til kommentar
En 4 kanals forsterker kan (kanskje) bokobles til 2 kanaler, IKKE til 1 kanal... Så med mindre du har en tospolet sub, så går ikke det du spør etter ;)

 

Brokoble den, og bruk den på frontsettet, den gir vel muligens mere effekt en spilleren din

8318408[/snapback]

 

Edit: Gir ikke mere effekt enn spiller, har testa

her er en annen tråd om den forsterkeren: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=141293

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...