Azton Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann! Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben? Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann! Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben? Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo 8313015[/snapback] En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter. Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann! Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben? Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo 8313015[/snapback] En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter. Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen 8314206[/snapback] haha, du burde vel hatt en monoforsterker, men det vanlige er at man kobler til ytterste + og - kontakter, og det bruker å stå brigdge med piler osv, godt forklart. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Heisann! Har handlet meg en skikkelig råtass av en forsterker, nemlig en usCarvor fra netthandelen Hehe, vet det ikke skal være noe særlig, men det er nå bedre enn ingenting. Forsterkeren er en 4-kanals 200W. kjøpte denne bare for å drive suben min i grunn. Kan jeg brokoble denne slik jeg får all effekten på suben? Bare for å avklare, jeg har 0 peiling på stereo 8313015[/snapback] En sånn har jeg også. Jeg lurer da på hva slags sub du har tenkt å drive med den? i beste fall kan den drive noen diskanter. Ellers kan du legge den under bilsetet å ha i tilfelle du må bruke den som våpen å kaste på noen 8314206[/snapback] haha, du burde vel hatt en monoforsterker, men det vanlige er at man kobler til ytterste + og - kontakter, og det bruker å stå brigdge med piler osv, godt forklart. 8314225[/snapback] uscarvor er noe dritt Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 For fremtiden: Redegjør for hva du har og hva du ønsker å oppnå først, ikke kjøp førsst og spør etterpå, det blir som å handle inn nye felger og spørre om boltsirkelen vil passe... Med andre ord en smule bingopreget Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Kanskje lurt det Impulskjøp til nette sum av 80,- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) En 4 kanals forsterker kan (kanskje) bokobles til 2 kanaler, IKKE til 1 kanal... Så med mindre du har en tospolet sub, så går ikke det du spør etter Brokoble den, og bruk den på frontsettet, den gir vel muligens mere effekt en spilleren din Endret 6. april 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En 4 kanals forsterker kan (kanskje) bokobles til 2 kanaler, IKKE til 1 kanal... Så med mindre du har en tospolet sub, så går ikke det du spør etter Brokoble den, og bruk den på frontsettet, den gir vel muligens mere effekt en spilleren din 8318408[/snapback] Edit: Gir ikke mere effekt enn spiller, har testa her er en annen tråd om den forsterkeren: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=141293 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå