Brik Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Noen som skal spille Omerta Nordic som starter neste uke? Du kan registrere deg på www.barafranca.no Lenke til kommentar
Veni Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Finnes det ikke uendelig mange slike spill nå da? Endret 25. april 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 det er bare trykke på kriminalitet og vente 2 min og gjøre det igjen. skaff deg gta,scarface eller gudfaren , er også sånne mafia spill men der gjør man det. i stedet fåro g trykke på ran een gammel dame. så tar du på gta og skyter hu i hue og går over pengene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 hva er vitsen med så mange av disse tekstbaserte mafia-spillene? det er jo så mange av dem, hva er forskjellen?! (har aldri prøvd noen av disse, men har sett andre spille både nordic og norwegian) Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Spilte NordicMafia helt til jeg ble drept før Jul i fjor. Synes sånne Mafia spill er moroe jeg. Lenke til kommentar
Brik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) hva er vitsen med så mange av disse tekstbaserte mafia-spillene? det er jo så mange av dem, hva er forskjellen?! (har aldri prøvd noen av disse, men har sett andre spille både nordic og norwegian) 8318871[/snapback] En stor del av Omerta(og andre lignende spill) er det sosiale, det er noe du ikke får i gta osv.., med mer eller mindre 1000 pålogget hele tiden, og en aktiv IRC-server med opptil 4000 personer online... det er alltid folk å snakke med, å gjøre forskjellge forbrytelser med. Det er iallefall det jeg synes er mest morsomt med denne typen spill, å kunne spille litt, og snakke litt på IRC. Endret 6. april 2007 av Brik Lenke til kommentar
Brik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Neida, men det finnes så mange. Var selv en aktiv spiller på TheMafiaNetwork for 2 år siden. Karakterene sank som fader, lå på 3'er i snitt. Sluttet med det, og har en snitt på rundt 5... Ikke bruk tid på sånne spill folkens, it ruins your life. 8314276[/snapback] Alt med moderasjon... hadde en periode jeg og da jeg spilte litt for mye, var oppe til langt på natt bare for å snakke med folk men morsomt var det, og i mitt tilfelle så gikk det ikke utover karakterene.. husker faktisk en gang før en matteprøve at jeg fikk hjelp av de jeg spilte med med å forberede meg Lenke til kommentar
brokken Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 jeg har spilt den internasjonale versjoen av spillet i noen år nå. Jeg syns det er kjempe bra. De som sier at dette spillet kan sammenlignes med alle andre mafia spill på internet syns jeg de tar feil. Omerta har en mye større bruker gruppe en de fleste andre mafia spill på nettet. Jeg har fått mange nye venner gjennom omerta gleder meg til nordic versjonen for å se hvem som er den beste gangstern i norden Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ein del innlegg som ikkje var relevante for tråden er fjerna. Misliker du denne typen spel er ikkje dette tråden for deg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Interesangt, yeah, right. Nei, seriøt. Skulle ha testa dette ut men hvorfor må de gjøre registreringer så forbanna irriterende knotete. Etter 10 min med forsøk på å få registrert meg ga jeg opp. Hva skjedde? Joda, fikk konstant opp "Velg et brukernavn" feil. Og da valgte jeg millioner av forskjellige navn (sterkt overdrevet da). Lenke til kommentar
Brik Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Interesangt, yeah, right. Nei, seriøt. Skulle ha testa dette ut men hvorfor må de gjøre registreringer så forbanna irriterende knotete. Etter 10 min med forsøk på å få registrert meg ga jeg opp. Hva skjedde? Joda, fikk konstant opp "Velg et brukernavn" feil. Og da valgte jeg millioner av forskjellige navn (sterkt overdrevet da). 8327754[/snapback] Fungerte fint når jeg registrerte meg vær obs på at bare a-z kan brukes og tall går heller ikke an. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er nok klar over det, men som jeg sa, har prøvd en bråte med navn og ingen fungerte, alt fra bear til Mister Me. Ingen funka. Lenke til kommentar
Brik Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Er nok klar over det, men som jeg sa, har prøvd en bråte med navn og ingen fungerte, alt fra bear til Mister Me. Ingen funka. 8328611[/snapback] Rart, prøvd en annen browser? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Prøvd en annen browser ja, samme greiene. Lenke til kommentar
Brik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Prøvd en annen browser ja, samme greiene. 8329950[/snapback] Hm, da vet jeg ikke :/ har ikke hørt om noen andre som hatt noen problemer Lenke til kommentar
Lampe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noen som skal spille Omerta Nordic som starter neste uke? Du kan registrere deg på www.barafranca.no 8312984[/snapback] Ja:) Spillet er faktisk veldig bra:) Du får et spill der du får mange venner, og du kan ranke får å prøve å bli den beste:) (God Father) Lenke til kommentar
Veni Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Skulle det ikke starte denne uka? Har ikke starta enda i alle fall Lenke til kommentar
Brik Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det starter denne fredagen (20. april) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå