Anixion Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) USB2 multikortleser 3.5" sort/sølv, Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black Creative SBS380, Cooler Master Centurion 534, Sort, Support Komplett.no - Komplett sin Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket Creative SB X-Fi XtremeGamer Strømkabel PC m/jord 2m Nero 7 OEM 1i Programvare OEM CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske SoftThinks Installasjons og recovery Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium Videoseven 19" LCD R19W11 TCO-03 Logitech Deluxe 250 Keyboard NO Garanti 3 år - Sende inn Er denne pc'en god til prisen? Er det noen ting som er unødvendig? Skal bruke pc'en til stortsett spill, film og det vanlige. Bør jeg vente med å kjøpe siden Intel skal sette ned prisen på cpu i slutten av april? Noe mer: Hvor mange poeng tror dere jeg får i 3DMark06 med denne pc'en? Har en pc nå som jeg får 373 poeng. Den kjøpte moren min for noen 2 uker siden, kan fortsatt få tilbake pengene for den. Kjøpte den for 5000 kr. Endret 5. april 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ser veldig bra ut, men som du sier, vent til at Intel senker prisene på C2D CPU'ene. Sparer litt der også! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg ville: ventet kjøpt delene hver for seg (hvis du vet hvordan man setter sammen en PC og ikke trenger support) kjøpt XP (siden det ikke er så sikkert at alle spillene virker på Vista) og det der var ikke akuratt verdens beste tastatur Musmatte Blå 4/6mm du måtte ihvertfall ha kjøpt mus/tastatur/musematte hver for seg.. .og det kan jo bli dyrt hvis du ikke sparer på å ikke kjøpe det med pakkePCen edit; og hva med de nye 1TB diskene? Endret 5. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg syns den pc'en er ganske billig til prisen. Har ikke klart å sette opp et tilsvarende oppsett. Vil heller ha Vista enn XP, alle kommer til å ha Vista om et par år uansett. Mus har jeg kjøpt (Razer Deathadder) Hvis du klarer å sette opp et tilsvarende oppsett til samme pris så ville jeg blitt takknemlig (: Jeg vet ikke hvordan man skal bygge en pc, men kan få en venn til å hjelpe meg. Endret 5. april 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vil heller ha Vista enn XP, alle kommer til å ha Vista om et par år uansett. Om et par år ja. Men da er flere av programmene kompatible med Vista, og drivere, og spill og sikkerhet.. osv Men det er ikke dette vi skal diskutere i tråden. Men som jeg sa er det masse unødvendig med i PCen, og det burde jo du kunne spart noe på. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Kunne du sette opp et oppsett da? Krav jeg har til pc'en: - Må være Intel Core 2 Duo - DX10 kort? - Vista Premimum - +400 GB harddisk - DVD brenner/leser - Skjerm - Ikke over 13k Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nå satt jeg sammen PC-delene.. og ja .. hmm 15k.. så hvis du sparer 2k... hmm Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Kan ikke se noe oppsett. Hadde egentlig budsjett på 10k, 15k har jeg ikke tenkt å bruke ihvertfall. Du sa at jeg kunne svare mye ved å fjerne de unødvendige tingene? Ser at det blir dyrere, ikke billigere. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ja.. rart det igrunn Men hvis det er billigere datadeler --> Løp og kjøp! men kanskje vente til april når det blir billigere prosessorer og kanskje bedre.. hvem vet? Endret 5. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Har selv nettopp bestilt en pc komplett bygger for meg. Ja bli litt dyrere, men da har du i det minste hjelp hvis det ikke funker osv. Jeg ville brukt samme grunnpakka men fjernet tastatur, mus og høytalere. Det har du sikkert fra før. La til 22" skjerm. Den er vist helt ok den skjernen. (til den prisen!) Dessuten: musematte og alt det der, kommer med gratis etter det jeg forstår. Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, XFX GeForce 8800GTS 500M 320MB GDDR3, Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048 MB CL5 USB2 multikortleser 3.5" sort/sølv, NorthQ 4775-500BULK, ATX 500W, 120mm Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket Cooler Master Centurion 534, Sort, Support Komplett.no - Komplett sin Strømkabel PC m/jord 2m Nero 7 OEM 1i Programvare OEM CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, Norman IC,1 år lisens, Virus Control, Musmatte Blå 4/6mm Støtsikker PC-eske SoftThinks Installasjons og recovery Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE MS COA Label Windows MS Win Vista Home Premium Norsk MS MANUALS Win Vista Home Premium MS ROYALTY Vista Home Premium Videoseven 22" LCD L22WD TCO-03 Garanti 3 år - Sende inn Pris: 13579 + porto. Jeg ville evt lagt inn en harddisk til om du har penger. MEN: har du 15k så ville jeg fjernet skjermen og bestillt en annen skjerm. Samsung Samsung 22" Wide LCD, Syncmaster 226BW. sjekk prisguiden for beste pris. ps. rettet minne og pris... Endret 5. april 2007 av beachboy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 minnet halverte du også. Jeg vet ikke om trådstarter trenger det, men det er jo den nye standarden. Selv har jeg bare 1GB, og 478 cpu også da så og alt går helt fint her til vanlig arbeid. Jeg spiller ikke, men kan vedde på at man trenger 2GB til store spill. Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 minnet halverte du også. Jeg vet ikke om trådstarter trenger det, men det er jo den nye standarden.Selv har jeg bare 1GB, og 478 cpu også da så og alt går helt fint her til vanlig arbeid. Jeg spiller ikke, men kan vedde på at man trenger 2GB til store spill. 8313401[/snapback] HEHE uff da... gikk fort ser man.... Det var jo ikke med vilje. Ville noek kjørt mer minne ja skal rette på den og prisen jeg. Sorry. hehe (og takk ) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Cooler Master Ammo 533 Gainward GeForce 8800 GTS Gigabyte GA-965P-DS4 Intel Core 2 Duo E6600 Microsoft Windows XP Norsk Professional OEM Fullversjon OCZ DDR2 PC2-6400 Platinum XTC Dual Channel 2GB (2x1024MB) KIT Thermaltake Purepower 600W Western Digital Caviar SE16 500 GB Western Digital Raptor 73,4 GB Zalman CNPS9700LED 14010,- EDIT: https://prisguiden.no/calc_waggon.php Er dette bra nok til alle nyeste spill? Endret 5. april 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du må gjøre handlevognen din public for andre Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 gå for vista ultimate heller, mye bedre OS. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hva med denne? Trykk på konfigurer-knappen og velg et 8800 gts for ca 1500 ekstra, så er du under budsjett også: http://netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...46398&__redir=1 Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 gå for vista ultimate heller, mye bedre OS. 8315260[/snapback] Hva med å si hvorfor det er bedre? Litt vanlig å argumentere litt for det men mener kanskje Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det vil vel bli OT? Men XP er et bedre OS fordi Vista har... alt for mange bugs atm nesten ingen drivere spill? Vienna kommer snart og det er bare dumt å bruke penger på en mellomting Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det vil vel bli OT? Men XP er et bedre OS fordi Vista har... alt for mange bugs atm nesten ingen drivere spill? Vienna kommer snart og det er bare dumt å bruke penger på en mellomting 8316277[/snapback] sorry, vet dette er litt OT men må spørre... Har selv ikke så mye peil, men de jeg kjenner som har Vista, sliter ikke med disse tingene i det helle tatt. Har måttet hente ett parr drivere og det er det. Hva er Vienna og kan man da oppgradere fra Vista til Vienna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå