holenjr Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 fikk en xbox av en slektning her om dagen og jeg lurer på om det er verdt noen kroner.. det er en gjennomsiktig xbox med 16 spill og 3 kontrollere.. hvor mye kan man få igjen for no sånn.. hardisken er på 55000.. hvor stor er den da? skjønner ikke så mye av det der.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Legg den ut på finn.no eller qxl.no Qxl er jo auksjon, så kanskje du får mest der, men du kan jo og risikere å få ltt lite for den. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Legg den ut på QXl, med minstepris.. List opp hvilke spill den har, så skal vi se Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har prøvd og bli kvitt min gamle Xbox med mange spill og tilbehør uten hell. Ikke mye verdi i de lenger, sett de går for alt mellom 500-1000. Men lykke til, og skriv inn senere hvordan det gikk... Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 fikk en xbox av en slektning her om dagen og jeg lurer på om det er verdt noen kroner.. det er en gjennomsiktig xbox med 16 spill og 3 kontrollere.. hvor mye kan man få igjen for no sånn.. hardisken er på 55000.. hvor stor er den da? skjønner ikke så mye av det der.. 8312710[/snapback] Vet ikke helt:P Men kansje 1500 kr! Legg den ut på finn.no:) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Var på EB games på byporten her om dagen for å kjøpe MoH: Vanguard til Wii. En kar der solgte hele Xbox samlingen på 30 spill eller noe. Så ikke hva han fikk for det, men folkene der snakket om ca 1500,-! Ergo 50,- pr spill. Ved mindre de selger spillene for 75-100 kroner er det faen meg rent lureri. Haha for en latterlig butikk Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg solgte noen spill på EB engang, 360 spill altså, også så jeg på kviteringen etterpå: "Kameo - 45,-" fy faen da ble jeg sur! Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En Xbox kan brukes til MYE mer enn å spille på. En modifisert Xbox kan brukes som et mediacenter. Laster du filmer, setter du xbox-en i nettverk, (behøver ikke å pakke de i ut en gang), og kjører filmen rett på TV fra PCn. Trenger heller ingen større HD i Xbox-en til dette. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg solgte noen spill på EB engang, 360 spill altså, også så jeg på kviteringen etterpå: "Kameo - 45,-" fy faen da ble jeg sur! 8334535[/snapback] Men igjen så selger de jo Kameo for 99 kr og oppover, så da forstår jeg godt at de kjøper til den lave prisen. Er trossalt vanskelig for dem å videreselge spillet. Jeg fikk et ekstra Gears of War noen uker etter at det kom. Et familiemedlem var ikke klar over at jeg kjøpte det på releasedagen. Det fikk jeg 450-500 for. Husker ikke eksakt hvor mye. Så selger du relativt nye eventuelt populære spill, så får du en god slump for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå