jossy Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei. Er det ikke lurt akkurat nå å vente med bærbar PC? Jeg trenger ny PC, men tenker på HDTV som er rett rundt hjørne... HDTV utgang fra bærbare, blueray/hd-dvd. Per i dag er det bare støtte for "HD-ready" og ikke "full". Lenge til alt dette er ute på markedet? :P Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei.Er det ikke lurt akkurat nå å vente med bærbar PC? Jeg trenger ny PC, men tenker på HDTV som er rett rundt hjørne... HDTV utgang fra bærbare, blueray/hd-dvd. Per i dag er det bare støtte for "HD-ready" og ikke "full". Lenge til alt dette er ute på markedet? :P 8312674[/snapback] Vil tro at det er rimelig lenge å vente til dette er standard på vanlige bærbare. Hvis du handler i 20k+ klassen så kanskje det blir tilgjengelig rett før Jul, men tviler egentlig på det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vent til høsten, det skal jeg gjøre med ny laptop Lenke til kommentar
jossy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Vent til høsten, det skal jeg gjøre med ny laptop 8312783[/snapback] Hva er bedre da? Pris bare? Jeg vet at høsten er billig... men det er også april/mai. Rett før komf tider... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det kommer bedre prossesorer og skjermkort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det kommer sikkert noe enda bedre til neste år Vis du ikke trenger ny pc NÅ så venter du Lenke til kommentar
jossy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Joda... det kommer alltid noe bedre... har kjøpt PC mange ganger gjennom åra, men noe må man bare vente på. Normale ting som bedre skjermkort, cpu osv kan man ikke vente på, da må man vente i evigheter.... når socket 754 kom og var ute på rekordtid socket 939 og 940 varte en smule lengre... AM2 hovedkort er ute av salg før dere vet ordet av det det er en naturlov... Men blueray og HDTV er kommet for å bli en stund Endret 5. april 2007 av jossy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå