Xiphac Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fikk i går formiddag en retur-pakke på døra fra en webshop,men saken er den at jeg allerede hentet denne returen på postkontoret for godt over en mnd siden og har i mellomtiden kvittet meg med det produktet,men presterer nå å få "samme" type produkt sendt for andre gang. I pakken ligger det også et skjema hvor det står "Uavhentet retur sendes på nytt".? Hva skjer? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hva med å ringe butikken..? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hva med å ringe butikken..? 8312663[/snapback] Forsåvidt en glimrende ide,men nå er det plutselig påske. Og var selv ikke hjemme før sent i går kveld,ellers så hadde jeg ringt. Samboeren mottok denne pakken. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ring dem etter påske vel? At de driver og sender deg varer gang på gang er jo heller ikke din feil, de har vel litt rot i systemet. At du hentet den ut har jo ikke noe å si, det er jo bare å sende den tilbake og be dem betale portoutgiftene. Endret 5. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå