Aroaro Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Finnes det noen programmer som kan ta opp web tv? Dvs programmer som allerede er vist. Vi abbonerer på TV2 Sumo og noen av de programmene som er der ønsker jeg og ta opp, slik at jeg kan ta vare på de. Endret 6. april 2007 av Aroaro Lenke til kommentar
kjall Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er på jakt etter et slikt program selv jeg. Har prøvd Camtasia Studio 4 (http://www.camtasiastudio4.info) men ikke helt fått det til enda. Når jeg skal ta opp video fra skjermen blir det bare svart. Leste noe om å slå av akslerasjonen for å ungå akkurat dette, men vet ikke helt hva det vil si eller hvor jeg gjør det. Noen som kan hjelpe eller vet om et annet bedre egnet program. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei! Bruker VLC Media Player her til å laste ned fra web tv. Funker ganske bra, men noen ganger så hakker det veldig mye. veit ikke om det er programmet eller linja som gjør det. Lenke til kommentar
kjall Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvordan er det du får tatt opp web tv med det programmet der? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fil-->Wizard . og bare fulg instruksjonene der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå