pat2004 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei! Min bedre halvdel har våknet opp fra den harde netcom youngtalk-dvalen og trenger å komme seg ut kjappest mulig.... Har sett noen tråder som tar for seg abonnement rundt juletider, men hvilket abonnement er billig idag? Hva anbefaler dere til ei som ringer kanskje 10-15 minutter om dagen og sender kanskje like mange sms'er? På forhånd takk! Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei!Min bedre halvdel har våknet opp fra den harde netcom youngtalk-dvalen og trenger å komme seg ut kjappest mulig.... Har sett noen tråder som tar for seg abonnement rundt juletider, men hvilket abonnement er billig idag? Hva anbefaler dere til ei som ringer kanskje 10-15 minutter om dagen og sender kanskje like mange sms'er? På forhånd takk! 8312513[/snapback] tele 2 champion, netcom smart talk, chess knockout eller touch, telenor frifiks eller djuice allstar... ville gått for en av disse jeg Champion er billigst men det er med 5 øre så vil nok ikke spille noen rolle... Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Chess King er ett veldig bra abonnement..40 øre pr melding og 59 øre pr minutt hvis du skal ringe.. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Takk for svar! Velger nok ikke Netcom, nei, har hørt for mye negativt om de i det siste. Like greit å komme seg ut av hele netcom-suppa... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ville nok gått for tele2 champion\nutel killbill\onecall faktura om jeg var henne. La inn sånn ca ringemønster på www.ringepriser.no og da var de blant de billigste. Prøv å regne ut selv og Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 tele 2 er vel også de eneste som har gratis mobilsvar. hos de andre koster det sånn 10-15,- i mnd. Iallfall sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Om dette er din bedre halvdel - hva slags abo har du? Skaff dere familieabo fra den leverandøren om det finnes, så bytter hun til det rimeligste aboet de har. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har vært hos HELLO i et halvt år nå og er kjempefornøyd Aldri vært noen problmer. Der velger du om du vil ha Netcom eller Telenor(det var helt avgjørende for meg) Etablering 299 kr Månedspris 0 kr Minuttpris 0,55 kr Startpris 0,69 kr SMS 0,55 kr MMS 1,55 kr Pakkedata pr MB (GPRS, EDGE og UMTS) 9,99 kr Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Om dette er din bedre halvdel - hva slags abo har du? Skaff dere familieabo fra den leverandøren om det finnes, så bytter hun til det rimeligste aboet de har. 8313343[/snapback] Jeg har abonnement gjennom jobben, og vi følger faste abonnementsrutiner, så spørsmålet er egentlig ikke aktuelt for meg.... Edit: Ehhh, med mindre det er noen familiepakker gjennom Telenor bedrift, da... Endret 6. april 2007 av pat2004 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg ville da valgt djuice allstar til din samboer, og så hadde dere 2 inngått fri familie, du kan ikke ringe gratis til henne med bedriftsabonnement, men hun kan da ringe gratis til deg og sende gratis sms\mms til deg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Djuice Allstar eller FriFiks dersom hun ringer mye til deg. Om det er andre hun ringer mest til, så er tele2 champion et knallabo i dag . Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takk for to meget gode svar. Dette høres ut som en god løsning! Farvel til netcom-suppa Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Nutel KillBill eller SmartCall Faktura, ingen tvil. Ingen etableringsgebyr, ingen bindingstid, masse "gratis" ringeminutter og sms'er, ingen forskjell i pris mellom nettene og i det heletatt. SmartCall bruker NetCom sitt nett. Nutel bruker Telenor sitt nett. Prisene er relativt like. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tele2 Campion har jo blitt enda billiere å da. 0,49 øre per minutt/sms. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 tele 2 er vel også de eneste som har gratis mobilsvar. hos de andre koster det sånn 10-15,- i mnd. Iallfall sist jeg sjekket. 8312975[/snapback] Telenor har også dette. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Telenor er nok det beste alternativet for dere da du har Bedrift fra før. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Med "Free Nutel" kan du ringe gratis til andre med samme abonnement. Samtidig er ringeprisene relativt lave. Med "Nutel KILLBILL" har du hver mnd 90 gratisminutter (!) og 80 sms inkludert i mndavgiften på 39 kroner. Etter det ringer du for 79 øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå