stich_it Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jeg har vesten tredd ned over førersetet , praktis plassering , tar ikke opp plass i det overfylte hanskerommet. 8315460[/snapback] for min del virker det litt kronglete å tre den over og ta den av vis du må bruke den. og så er det jo det med at det hindrer korrekt oppblåsning av airbag i setene vis du har det da foretrekker å ha den i førerdøra jeg men hey vær sin smak og alt det der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 min kan opnes som en jakke så da er det ikke no problem Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 min kan opnes som en jakke så da er det ikke no problem Greit det, men har du airbag i sidene på sete? Isåfall kan det hindre korekt oppblåsning av aribagen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 min kan opnes som en jakke så da er det ikke no problem Greit det, men har du airbag i sidene på sete? Isåfall kan det hindre korekt oppblåsning av aribagen 8315525[/snapback] nei all logik tilser jo at den hindrer riktig utløsing Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mekka på en bil som kom inn i verkstedet her om dagen. Den lure dama hadde lagt refleks vesten i reservehjulet som lå under bagasje rommet. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mekka på en bil som kom inn i verkstedet her om dagen. Den lure dama hadde lagt refleks vesten i reservehjulet som lå under bagasje rommet. Slett ingen dum idè, da det ofte er punktering som gjør at vi må ut av bilen. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mekka på en bil som kom inn i verkstedet her om dagen. Den lure dama hadde lagt refleks vesten i reservehjulet som lå under bagasje rommet. Slett ingen dum idè, da det ofte er punktering som gjør at vi må ut av bilen. 8315612[/snapback] Litt smart, å samtidig ikke så smart heller. Refleks vesten skal ligge nærme føreren. Noe som forbauser meg at det er enda mange folk som mangler den refleks vesten! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det er rett og slett harry med vesten hengende på sete. Mye bedre å ta den på seg med engang Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen da trådstarter ikke har endret emnefeltet etter vår forespørsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg