dor123 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvorfor i all verden trer folk de stygge refleks vestene ned på passasjer setet i bilen...det er noe av det dummeste jeg ser,noen her som gjør det som kan forklare meg hvorfor de gjør det?? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fordi det er påbudt å ha dem ett sted i bilen hvor du når dem fra forsetet eller noe sånt? Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Fordi det er påbudt å ha dem ett sted i bilen hvor du når dem fra forsetet eller noe sånt? 8312388[/snapback] Nei skal bare ligge i bil/båt!hvorfor ikke legge det i hanske rom eller legge deg vekk da,ikke tre den ned på et sete! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 De skal ligge tilgjengelig fra førersetet. Hanskerommet burde fungere fint, men noen har vel funnet ut at de vil tre de på passasjersetet. Kanskje ikke kjempefint, men er vel muligens ikke alle som bryr seg så mye om det, da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har aldri sett noen som har satt refleksvesten på et sete! Det er bare å legge den i bildøra/hanskerommet/under setet og lignende. Min ligger i bildøra. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det er faktisk farlig og ha refleksvesten over pasasjer sete på biler der det er kolisjons puter i sidene da refleksvesten gjør at kolosjons puta ikke virker som den skal. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 De har vel kanskje tredd den nedover der for og bevise at de har vest i bilen..så slipper de og bli stoppa unødig. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det er faktisk farlig og ha refleksvesten over pasasjer sete på biler der det er kolisjons puter i sidene da refleksvesten gjør at kolosjons puta ikke virker som den skal. 8312759[/snapback] Åssen da? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvorfor i all verden trer folk de stygge refleks vestene ned på passasjer setet i bilen...det er noe av det dummeste jeg ser,noen her som gjør det som kan forklare meg hvorfor de gjør det?? 8312387[/snapback] Si meg: Er det et stort problem for deg? Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Åssen da? Den slår ut feil vei, så isteden for og hjelpe til ved kolisjon så kan den treffe de som sitter bak i ansikte, eller føreren av bilen. Husker ikke helt hvor jeg hørte dette, men tror det var på TV. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hvorfor i all verden trer folk de stygge refleks vestene ned på passasjer setet i bilen...det er noe av det dummeste jeg ser,noen her som gjør det som kan forklare meg hvorfor de gjør det?? 8312387[/snapback] Si meg: Er det et stort problem for deg? 8312765[/snapback] Nei men det irriterer meg no sinnsykt,samme som glamle folk som kjører i 40km/t i 50 sona og folk som står i kassa og roter i veska etter den 50 øringen ho trodde ho la ned for 2 uker siden. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 hehe er enig med at det er "teit" er jo enkler eå legge den i døra eller i hanskerommet en å måtte tre den av og på sete. som også er farlig på nye biler med airbag der. men har sett det beste. et gammelt ektepar der begge satt med refleksvest på i bilen. midtpå lyse dagen holdt på å kjøre av veien der jeg satt å lo så jeg grein(var litt overtrøtt ) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det er jo ganske tåpelig akkurat å tre den over setet. Ser jo ganske dumt ut, men jeg forstår ikke at du gidder å hisse deg på det Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hvorfor i all verden trer folk de stygge refleks vestene ned på passasjer setet i bilen...det er noe av det dummeste jeg ser,noen her som gjør det som kan forklare meg hvorfor de gjør det?? 8312387[/snapback] Si meg: Er det et stort problem for deg? 8312765[/snapback] Nei men det irriterer meg no sinnsykt,samme som glamle folk som kjører i 40km/t i 50 sona og folk som står i kassa og roter i veska etter den 50 øringen ho trodde ho la ned for 2 uker siden. 8312911[/snapback] Virker som om du har for lite å gjøre spør du meg. Enten det, eller så liker du å ha noe å irritere deg over. Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Hvorfor i all verden trer folk de stygge refleks vestene ned på passasjer setet i bilen...det er noe av det dummeste jeg ser,noen her som gjør det som kan forklare meg hvorfor de gjør det?? 8312387[/snapback] Si meg: Er det et stort problem for deg? 8312765[/snapback] Nei men det irriterer meg no sinnsykt,samme som glamle folk som kjører i 40km/t i 50 sona og folk som står i kassa og roter i veska etter den 50 øringen ho trodde ho la ned for 2 uker siden. 8312911[/snapback] Virker som om du har for lite å gjøre spør du meg. Enten det, eller så liker du å ha noe å irritere deg over. 8312942[/snapback] Ja har det,sitter og spiller super nintendo på jobb... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tror folk gjør det fordi lastebilsjåfører har gjort det i lengre tid av den grunn at de blir mere synlig i trafikkene eller noe sånt, så er det enkelte som synes det er tøft kanskje, men at det er irriterende er jeg helt enig i, ser teit ut... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 En annen ting er jo at refleksvestene skal være rene hvis de skal følge EU-standarden (jippi for EU-standarder). Og når den henger rundt setet blir den jo naturligvis skitten etter hvert, og dermed vil den ikke lenger følge EU-standarden.. ;-) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vi har vår i hanskerommet. Men har sett MANGE biler nedover skoleveien min som har den tredd over førersetet. Men bare dem med PL skilter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jeg har vesten tredd ned over førersetet , praktis plassering , tar ikke opp plass i det overfylte hanskerommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg